Måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
2 svar
1 synes godt om
11. februar 2020

Wulff

Hej, er der andre der har prøvet at have ømme/spændte bryster, og på samme tid kan trygge lidt på brystvogterne også der kommer lidt råmælk ud?

Skulle kun være 3+1 uger idag, jeg har en datter som jeg stoppet med at amme for 1 år siden, og har ikke kunne trygge noget ud i langtid.

Testet i morges og den var negativ, men andre der har haft det samme så tidligt?

Håber lidt på det er et godt tegn������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2020

AnoMor

Wulff skriver:

Hej, er der andre der har prøvet at have ømme/spændte bryster, og på samme tid kan trygge lidt på brystvogterne også der kommer lidt råmælk ud?

Skulle kun være 3+1 uger idag, jeg har en datter som jeg stoppet med at amme for 1 år siden, og har ikke kunne trygge noget ud i langtid.

Testet i morges og den var negativ, men andre der har haft det samme så tidligt?

Jeg har ikk ammet min søn i 4 år og kan stadig trykke råmælk ud engang i mellem og jeg er bestemt ikke gravid. Så ville ikke sammenkæde det. Beklager 

Anmeld Citér

12. februar 2020

Baby2017

Wulff skriver:

Jeg stoppede med at amme for 2 år siden og har også kunne klemme råmælk ud. Nu er jeg så gravid og nu er det begyndt at pible ud af sig selv. Jeg tror ikke du kan regne med det som et tegn da det er meget normalt at kunne klemme lidt ud, derimod ømme bryster har været et af de tidlige tegn for mig begge gange jeg har været gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.