8+6 kaster meget op OG ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2020

Anonym trådstarter

Jeg er 8+6 - jeg har døgn kvalme på start 4 uge nu og har kaster op i alle uger.

opkastningen tager til nu og er flere gange om dagen, før vi det måske hver anden dag jeg kastede op.

følger mig ret afkræftet efterhånden, det hård at være så dårlig hver dag så længe. 

MEN nu når jeg kaster op, (sorry det ulækkert) men jeg tisser i bukserne når jeg gør det

jeg kan ikke holde det tilbage, og sådan har det ikke være før i de andre 3 uger.

er det alarmende? Er der noget galt med mig? Eller er det “normalt”  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2020

Anonym

Er du sikker på det er tis og ikke udflåd?

Man har mange gange øget udflåd i graviditeten

Anmeld Citér

10. februar 2020

Anonym

Har du født før? Jeg havde lidt svært ved at holde på vandet efter jeg havde født, men fik det trænet op med masser af knibeøvelser. De eneste 2 gange jeg siden er kommet til at “dryppe” har været da jeg var syg og kastede op. Det var som om min krop slet ikke kunne koncentrere sig om at holde på vandet når jeg var i gang med at kaste op.

Så måske en slap bækkenbund? 

Anmeld Citér

10. februar 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg er 8+6 - jeg har døgn kvalme på start 4 uge nu og har kaster op i alle uger.

opkastningen tager til nu og er flere gange om dagen, før vi det måske hver anden dag jeg kastede op.

følger mig ret afkræftet efterhånden, det hård at være så dårlig hver dag så længe. 

MEN nu når jeg kaster op, (sorry det ulækkert) men jeg tisser i bukserne når jeg gør det

jeg kan ikke holde det tilbage, og sådan har det ikke være før i de andre 3 uger.

Jeg har oplevet det samme i begge mine graviditeter. Når jeg har kastet op har jeg fået våde bukser. Jeg løste det ved at sidde på toilettet med en spand. Så slap jeg for alt for meget vasketøj

Anmeld Citér

10. februar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er du sikker på det er tis og ikke udflåd?

Man har mange gange øget udflåd i graviditeten

Det er tis, for der ligger en hel “vandpyt” på gulvet bagefter 

Anmeld Citér

10. februar 2020

Anonym trådstarter

Har du født før? Jeg havde lidt svært ved at holde på vandet efter jeg havde født, men fik det trænet op med masser af knibeøvelser. De eneste 2 gange jeg siden er kommet til at “dryppe” har været da jeg var syg og kastede op. Det var som om min krop slet ikke kunne koncentrere sig om at holde på vandet når jeg var i gang med at kaste op.

Så måske en slap bækkenbund? 

Tænker du kan have helt ret. Har nemlig født (er anden gangs) 

men det er 2,5 år siden og har altså aldrig haft problemer med det før jo altså de første 14 dage efter fødslen, til jeg begyndte at træne det op. 

Anmeld Citér

10. februar 2020

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg har oplevet det samme i begge mine graviditeter. Når jeg har kastet op har jeg fået våde bukser. Jeg løste det ved at sidde på toilettet med en spand. Så slap jeg for alt for meget vasketøj

“Rart” at høre jeg ikke er alene.

god ide, tak det vil jeg gøre 

Anmeld Citér

10. februar 2020

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Efter min første graviditet skete det kun når jeg hostede eller nøs meget, men her i anden graviditet er det også når jeg kaster op, ligesom jeg gjorde i første graviditet. Det er ikke fedt når man er på arbejde eller på vej til arbejde og så tisser ud over sig selv... men ellers kan et bind måske hjælpe? Jeg har selv overvejet det  jeg tror bare at man hurtigere får graviditetens bivirkninger når man har været gravid før

Anmeld Citér

11. februar 2020

Anonym trådstarter

sol_og_sommer_<3 skriver:

Efter min første graviditet skete det kun når jeg hostede eller nøs meget, men her i anden graviditet er det også når jeg kaster op, ligesom jeg gjorde i første graviditet. Det er ikke fedt når man er på arbejde eller på vej til arbejde og så tisser ud over sig selv... men ellers kan et bind måske hjælpe? Jeg har selv overvejet det  jeg tror bare at man hurtigere får graviditetens bivirkninger når man har været gravid før

Tusind tak for din besked  det altså “rart” ikke være alene, så jeg mere rolig. Jeg må prøve med et tyk bind 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.