Rush

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2020

321

Profilbillede for 321

Hej. Er der nogen der har været i Rush i Aarhus? er det noget for en på 6 år ? Og kræver det at forældrene deltager aktivt i aktiviteterne når de kun er 6 år? Og hvor lang tid vil man bruge sådan et sted ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2020

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
321 skriver:

Hej. Er der nogen der har været i Rush i Aarhus? er det noget for en på 6 år ? Og kræver det at forældrene deltager aktivt i aktiviteterne når de kun er 6 år? Og hvor lang tid vil man bruge sådan et sted ? 

Ja, har været der nogle gange. I kan snildt få nogle timer til at gå. Du behøver ikke deltage som voksen, men kan se på. 

Anmeld Citér

9. februar 2020

321

Profilbillede for 321
2skønnebørn skriver:

Ja, har været der nogle gange. I kan snildt få nogle timer til at gå. Du behøver ikke deltage som voksen, men kan se på. 

Ok. Hvor lang tid har i købt tid til, 1,5/ 2 timer ? Er der kø ved tingene ?

Anmeld Citér

9. februar 2020

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
321 skriver:

Ok. Hvor lang tid har i købt tid til, 1,5/ 2 timer ? Er der kø ved tingene ?

Hvis i kommer her i vinterferien er der nok kø. Har haft købt til 2 timer, men det kommer jo an på hvor aktive dine børn er. Og om de kan lide at være på trampolinerne med andre. Måske start med 1,5 time. Vores søn brækkede desværre armen derude for 1 år siden, men de var fantastiske til at hjælpe og tage sig af de andre børn jeg havde med. 

Anmeld Citér

9. februar 2020

321

Profilbillede for 321
2skønnebørn skriver:

Hvis i kommer her i vinterferien er der nok kø. Har haft købt til 2 timer, men det kommer jo an på hvor aktive dine børn er. Og om de kan lide at være på trampolinerne med andre. Måske start med 1,5 time. Vores søn brækkede desværre armen derude for 1 år siden, men de var fantastiske til at hjælpe og tage sig af de andre børn jeg havde med. 

Ok. Overvejer nemlig at tage derud i næste uge. Men kan godt være jeg skal udsætte det til en anden uge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.