Prof fotograf vs en "selfie maskine" til bryllup??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad vil i foretrække?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.987 visninger
5 svar
8 synes godt om
9. februar 2020

Lone12

Hejsa,

Jeg står og skal hjælpe min bedste veninde med at planlægge hendes bryllup. Vi er kommet frem til en (af mange, hehe) udfordringer. Min veninde vil sindssygt gerne forevige festen, men en fotograf kan være ekstremt dyr. Omvendt vil hun gerne kunne kigge tilbage på festen om mange år, og derfor skal der være nogle ordentlige billeder...

Vi kigger på muligheden for at få en professionel fotograf eller en såkaldt (til jer der undrer jeg over, hvad det er, så kan I se mere ved linket - de var vist med i løvens hule for 1-2 år siden)

Vi ser fordele og ulemper ved begge, og vil derfor gerne høre fra jer, der måske har prøvet det ene eller andet alternativ. 

Jeg venter med at komme med min personlige mening, til at jeg hører fra nogen af jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Stop nu med dine reklame indlæg. 4 ud af dine 5 indlæg har indeholdt links.

Anmeld Citér

9. februar 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ville da helt klart vælge en prof. Fotograf. En selfie maskine er jo ikke helt det samme?!

enig med overstående btw 

Anmeld Citér

9. februar 2020

Pb18

Udover at dette med sikkerhed er et reklameindlæg, og der nok ikke er den store interesse for svaret, vil jeg sige 100% sige fotograf.

Må erkende at de bryllupsbilleder jeg er mest glad for, er dem af os selv. Så 100% hellere bruge pengene på at få flotte billeder af os selv fremfor fjollede billeder af vores gæster 

Anmeld Citér

9. februar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Hejsa,

Jeg står og skal hjælpe min bedste veninde med at planlægge hendes bryllup. Vi er kommet frem til en (af mange, hehe) udfordringer. Min veninde vil sindssygt gerne forevige festen, men en fotograf kan være ekstremt dyr. Omvendt vil hun gerne kunne kigge tilbage på festen om mange år, og derfor skal der være nogle ordentlige billeder...

Vi kigger på muligheden for at få en professionel fotograf eller en såkaldt selfie maskine (til jer der undrer jeg over, hvad det er, så kan I se mere ved linket - de var vist med i løvens hule for 1-2 år siden)

Vi ser fordele og ulemper ved begge, og vil derfor gerne høre fra jer, der måske har prøvet det ene eller andet alternativ. 

Jeg venter med at komme med min personlige mening, til at jeg hører fra nogen af jer 

Du får os ikke til at trykke på din reklame. Vi ved hvad selfies er, så vi kan gætte os til resten. 

Og så ville jeg aldrig kun vælge sådan. Til et bryllup. Du kan jo ikke bruge den til at billeder af taler, dansen, når de ankommer.. så det er et mærkeligt spørgsmål i min verden

Anmeld Citér

9. februar 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ville aldrig aldrig aldrig erstatte mine professionelle bryllupsbilleder med fjollede selfie billeder. 

Jeg kan sagtens se det sjove i selfie billederne, men i mit hoved er det er supplement, er super sjovt et der måske i højere grad fanger i fjollet småfuld stemning. 

Vi havde professionel fotograf ( ikke en af de dyre, tror vi gav 5.000kr) og de billeder betyder bare alt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.