At blive en del af vennekredsen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.499 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2020

Anonym trådstarter

Jeg er rigtig dårlig til at skabe venskaber. Jeg er vanvittigt genert, tager ikke initiativ, fordi jeg er bange for afvisninger..

i forbindelse med noget sport jeg går til, har jeg fået to nye bekendtskaber, som jeg føler jeg klikker rigtig godt med. De er begge en del af en større vennegruppe som ses ofte.. 

jeg har ikke rigtig nogle venner jeg ser, og jeg kan mærke et brændende ønske om, at opbygge et reelt venskab med de her to. Jeg ved bare ikke hvordan man ligesom kommer videre. 

Vi snakker godt til træning, griner sammen osv, og snakker også sammen om ting der slet ikke har med træning at gøre..

men jeg kan jo ikke bare sige “vil i være venner” ���� haha ���� og som sagt, jeg ville aldrig turde spørge dem om de ville med ud og drikke en krop kaffe eller lignende... 

Hvordan gør i? Hvad er jeres bedste råd? ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2020

Babilooo

Hvorfor ikke..?

jeg har lige været på skaterbane i de med mine to drenge. Mens det kørte rundt sad jeg på en bænk med en anden mor. Vi snakkede i 1-2 timer om job, skole, børn osv. 

da vi gik hen mod bilerne med vores børn sagde jeg “hvad hedder du egentlig.. det kunne være hyggeligt at mødes på scaterbanen igen- det er så kedeligt bare at sidde alene og kigge på børnene”. Hun smilte, nævnte sit navn og jeg fandt hende på messenger. 
Hvis I snakker godt - så er der en ret stor sandsynlighed for at de gerne vil sludre videre på et tidspunkt. 

Anmeld Citér

8. februar 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

De nyeste venskaber jeg har fået, er med nogen jeg går på studie med.. der udviklede venskabet sig fordi vi aftalte at tage en øl efter skoletid - og så er det egentlig bare gået der ud af siden, med en masse private ting vi laver sammen.

Så du kunne da absolut sagtens spørge om de har lyst til en kop kaffe efter træning næste gang fx  

Anmeld Citér

8. februar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg er rigtig dårlig til at skabe venskaber. Jeg er vanvittigt genert, tager ikke initiativ, fordi jeg er bange for afvisninger..

i forbindelse med noget sport jeg går til, har jeg fået to nye bekendtskaber, som jeg føler jeg klikker rigtig godt med. De er begge en del af en større vennegruppe som ses ofte.. 

jeg har ikke rigtig nogle venner jeg ser, og jeg kan mærke et brændende ønske om, at opbygge et reelt venskab med de her to. Jeg ved bare ikke hvordan man ligesom kommer videre. 

Vi snakker godt til træning, griner sammen osv, og snakker også sammen om ting der slet ikke har med træning at gøre..

men jeg kan jo ikke bare sige “vil i være venner” ���� haha ���� og som sagt, jeg ville aldrig turde spørge dem om de ville med ud og drikke en krop kaffe eller lignende... 

Hvordan gør i? Hvad er jeres bedste råd? ☺️

spørg om I skulle tage på cafe.. inviter dem til kaffe.. 
venskab består jo ikke kun fordi man spørg skal vi være venner.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.