Anonym skriver:
Jeg oprette en profil på Snapchat for et halvår men her et halvår efter er det begyndt at hænge mig langt ud af halsen for at sige som det er det er ikke fordi jeg selv er store forbruge at Snapchat. Blev kun brugt til svar på besked da jeg gengæld har en rigtig god ven som jeg modtage beskeder fra flere gang dagligt på Snapchat og de handle om alt også ting som jeg har svært ved at forhold mig til skal skrive om denne vej jeg vælger derfor at ringe ham op hvis jeg mener det er ting der skal tag over telefon jeg ved godt det er mig den er galt mig.
Jeg ved godt at de sociale medier ofte er den vej folk snakke sammen i dag og derfor synes jeg også det er svært hvordan jeg griber det an man jeg føler mig stress over at der hele tiden kommer beskeder og føler mig pres til at svar for ikke at værre en dårlig ven
Er der nogle gode råd ???
Hvorfor skriver du at det er dig den er gal med? Man må vel selv vælge hvordan man vil bruge de sociale medier og ærligt talt, så er det skrevne medie til at lukke op og skide i på nogle punkter. Der opstår så let misforståelser, overtolkninger og alt muligt andet når det hele skal foregå på skrift.
Så hold du bare fast i at ringe op, når du føler for det. Som en anden skriver, så slå notifikationerne fra og svar på dem når du har tid og lyst.
Anmeld
Citér