Forvirret, apotekets graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. februar 2020

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er ret forvirret. Jeg tog apotekets graviditestest som viste tydelig gravid (begge gange). Og så tog jeg et andet mærke, fordi jeg ikke troede på resultatet - negativ.

Apotekets igen. Positiv. 

Nu er det sådan at jeg har været ved lægen for nogle uger siden og der var HCG under 1 i blodprøven. Efterfølgende kom der de positive tests.

Hvis jeg virkelig er gravid befinder jeg mig allerede i uge 15.. Så jeg tvivler lidt på at apotekets nu kan have ret.

Hvad mener I? Har i oplevet lign.? 

Jeg overvejer at booke en privat scanning, da min læge ingen ledige tider har før om nogle uger.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej 

Jeg er ret forvirret. Jeg tog apotekets graviditestest som viste tydelig gravid (begge gange). Og så tog jeg et andet mærke, fordi jeg ikke troede på resultatet - negativ.

Apotekets igen. Positiv. 

Nu er det sådan at jeg har været ved lægen for nogle uger siden og der var HCG under 1 i blodprøven. Efterfølgende kom der de positive tests.

Hvis jeg virkelig er gravid befinder jeg mig allerede i uge 15.. Så jeg tvivler lidt på at apotekets nu kan have ret.

Jeg overvejer at booke en privat scanning, da min læge ingen ledige tider har før om nogle uger.. 

Medmindre du ALTID har haft fuldkommen regelmæssig mens så kan du sagtens være kortere tid henne da cyklus kan springe over eller blive forsinket eller lignende..

jeg troede selv jeg var omkring uge 12 da jeg testede da jeg sidst havde haft mens i september men jeg var kun lige akkurat uge 5...

jeg ville bede om en ny blodprøve om en uges tid hvis mens ikke er kommet med henvisning til forvirrende tests..

Anmeld Citér

4. februar 2020

Anonym

Med en negativ bp for et pr uger siden, er du ikke 15 uger henne, men nok nærmere 4.

Hvad basere du de 15 uger på? 

Anmeld Citér

4. februar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Apotekets igen. Positiv. 

Hvornår fik du taget blodprøven? På det tidspunkt var du stensikkert ikke gravid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.