Anbefal en bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2020

HBV

Min fantastiske kollega har fødselsdag snart. Hun er en meget vis dame og jeg kunne sådan tænke mig at købe en rigtig god bog til hende.. 

Hun er til krimier, men det er ikke et must. Hun er en sand menneskekender og hun har arbejdet med mennesker i en årrække. 

Jeg ville blive så glad, hvis du gad at bruge lidt tid på at komme med din bedste anbefaling af en fantastisk bog 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac

Jeg er hel vild med Lucinda Rileys bøger. Det er bøger om drama, lidt romantik og historie. Sådan en god blanding. Især midnatsrosen er rigtig god 

Anmeld Citér

31. januar 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Hvis hun er til krimier findes der jo mange.

men har lige læst kazinski og kan ikke huske den anden, som hedder en havfrues død eller noget i den stil

men ellers er kazinskis krimier gode og de har også et metafysisk lag som giver dem lidt ekstra mysterie udover krimi historien

Anmeld Citér

31. januar 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min kollegaers lige anbefalet mig en krimi af Peter James der hedder dødenkelt. Hun siger den er helt vildt spændende og at man bliver totalt overrasket over slutningen. Hat ikke selv læst den endnu - gemmer den Til jeg skal på ferie

Anmeld Citér

31. januar 2020

Mullemee

Manden der ikke var morder af Hjorth Rosenfeldt. Den er SÅ god - det er alle bøgerne faktisk. 

Anmeld Citér

31. januar 2020

Miti's mama

Prøv nogle af Isabel Allende. Min yndlings er 'Lykkens Datter' (Daughter of Fortune). Hun er rigtig god til at skabe karakterer, og har rigtig meget historie i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.