Jeg er også ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. april 2008

tikani

Hejsa..

Jeg meldte mig her på siden for et par dage siden, synes det lyder spændende:D

Jeg er lidt "grøn" som enlig mor har kun været det siden den 22/2-08 så det er for mig stadig meget nyt:(

Jeg har to skønne drenge, lucas på 3 år og noah på knap 20 mdr, der udover er jeg gravid med nr 3 og har termin 31/8..

Far fandt bedre "græs gange" om man kan kalde det sådan og overlod alt til mig hus børn ansvar ALT!!

Nå men jeg ville endelig bare sige hej:$

knus
tikani

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

Pia.

Velkommen til siden... håber du blvier rigtig glad for at være her... som jeg skrev i et tidligere indlæg er der en masse søde mennesker at møde her inde...

Puha får da sved på panden over at læse du er alene med 3 så små børn - SEJE MOR....:)

Jeg selv er også mor til 3 skønne unger, men bestemt ikke alene... mine tre er Mikkel på 9 år Mille på 5½ år og Mads på 2 år...

Knus Pia, som håber du bliver rigtig glad for at være her inde....

Anmeld

13. april 2008

Pia.

glemte lige ... ØV med din mand... Håber du er okay... ikke så sjovt at stå alene gravid og manden bare smutter .... Knus og tanker her fra.

Anmeld

13. april 2008

Mathilde

Hej Tikani

Velkommen til:)

Pyh det lyder som noget af en opgave du har på dine skuldre!!!! Ja som PiaR skriver...Seje mor!

Jeg håber du bliver glad for siden og at du kan få noget godt ud af at være herinde:) Det er nogle skønne tøser der er herinde....

(H)Mathilde

Anmeld

13. april 2008

NejaJ

Velkommen til siden!:D
Håber du bliver glad for at vær herinde!!;)
Ja, seje mor!! Du tager det bare i stiv arm;)

Knuz Neja..

Anmeld

13. april 2008

MorCamilla

Hejsa..

Stort velkommen til siden.. Jeg håber at du bliver gald for at være her inde.. :D
Jeg er kun enig med de andre, sej mor.. Du skal nok klare det hele...

Knus fra Camilla.

Anmeld

13. april 2008

Honningblomst

Stakkels dig....men velkommen til, trods alt.
Jeg lever også som alene voksen med mine tre unger...enligmor, lyder som om vi bare er helt enlige og forladte og det er man jo heldigvis aldrig når man har børn.
Håber du bliver gald for siden...
(H)- Eva mor til tre drenge fra 1997, 2002 og 2006.

Anmeld

14. april 2008

tikani

1000 tak for den varme velkomst:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.