Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der officielt kun 40 dage til Manse bassen meget gerne må melde sin ankomst Der er (thank god) ikke kommet flere strækmærker siden sidst Men ja, der er jo tid nok til de kan komme hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du fin og i god form ser det ud til
Linda 41+5
Linda2009 skriver: Hvor er du fin og i god form ser det ud til Linda 41+5
Tusind tak Linda
Hehe sådan lidt kageform Ej jeg har kun tage 2kg og 400 gram på indtil nu, det synes jeg er rigtig flot, men jeg var jo også for stor i forvejen
Skulle du ikke sættes igang idag?
Smuk mave! og vildt du er så tæt på nu..
LineD skriver: Så er der officielt kun 40 dage til Manse bassen meget gerne må melde sin ankomst Der er (thank god) ikke kommet flere strækmærker siden sidst Men ja, der er jo tid nok til de kan komme hehe
jeg synes det er en flot mave du har. der er da ikk så tydelige dine strækmærker de forsvinder nok de er jo så små.
knus liv
Hihi tusind tak alle sammen
Er jo også selv glad for den
Christina: Håber så sandelig ikke der kommer flere
T24/10-09 skriver: hehe sage jeg også og tænkt da jeg var lige så langt henne som diiq hehe nu får jeg ikk flere fordi jeg er så langt henne , men skal lige love for de kom hehe
hehe sage jeg også og tænkt da jeg var lige så langt henne som diiq hehe nu får jeg ikk flere fordi jeg er så langt henne , men skal lige love for de kom hehe
Hehe håbe kan man altid
LineD skriver: Tusind tak Linda Skulle du ikke sættes igang idag?
Du er ret sej synes jeg! Det er vildt flot. Jeg har taget 10 kg. på og vejede fra start 75 kg., så det er jeg egetnlig også godt tilfreds med.
Bliver sat i gang lørdag...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128