Fortnite party

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
7 svar
3 synes godt om
26. januar 2020

Anonym trådstarter

Heiii, 

kan i hjælpe mig med ideer til fortnite pynt?har søgt google tyndt, kom gerne med jeres ideer hvis det var jer  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2020

B&J

Anonym skriver:

Heiii, 

kan i hjælpe mig med ideer til fortnite pynt?har søgt google tyndt, kom gerne med jeres ideer hvis det var jer  

Skriv fortnite fødselsdag i Google og der kommer masser af ideer syntes jeg 

Anmeld Citér

26. januar 2020

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Skriv fortnite fødselsdag i Google og der kommer masser af ideer syntes jeg 

Har jeg gjort  

men det kunne være der var nogen der havde været kreative foruden det google finder 

Anmeld Citér

26. januar 2020

Babilooo

https://partyinabox.dk/kids/inspirationsartikel/lav-seje-vandflaske-kapper-2-2/

Anmeld Citér

27. januar 2020

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Vores søn ville også gerne have et fortnite party. Dog måtte vi spare lidt så vi måtte selv finde på pynten. 

Jeg ville have lavet en Lama de kunne slå på og slik faldt ud, men den blev lidt for stor og min søn kunne så godt li den at han ville beholde den som pynt. 

Så lavede vi blåt vand, vi fyldte på nogle beholder vi havde i forvejen, som lignede Det skjold de drikker. 

Vi lage nogle lejetøjspistoler rundt, og lavede en konkurrence med nerfguns hvor de skulle vælte tomme toiletruller. 

Og så lavede vi suplydrops med slik. 

I havde også overvejet at lave kager der lignede v-bucks men det nåede vi ikke. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. januar 2020

HBV

Billeder fra min søns fødselsdag. Jeg købte pynt inde på merchshark men det var ret dyrt, set i bakspejlet  kage print kan man jo bestille så mange steder.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. januar 2020

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Vores søn ville også gerne have et fortnite party. Dog måtte vi spare lidt så vi måtte selv finde på pynten. 

Jeg ville have lavet en Lama de kunne slå på og slik faldt ud, men den blev lidt for stor og min søn kunne så godt li den at han ville beholde den som pynt. 

Så lavede vi blåt vand, vi fyldte på nogle beholder vi havde i forvejen, som lignede Det skjold de drikker. 

Vi lage nogle lejetøjspistoler rundt, og lavede en konkurrence med nerfguns hvor de skulle vælte tomme toiletruller. 

Og så lavede vi suplydrops med slik. 

I havde også overvejet at lave kager der lignede v-bucks men det nåede vi ikke. 

Hvor er det fint  

sikke en flot Lama 

Anmeld Citér

29. januar 2020

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Billeder fra min søns fødselsdag. Jeg købte pynt inde på merchshark men det var ret dyrt, set i bakspejlet  kage print kan man jo bestille så mange steder.. 

Det er nemlig lidt dyrt også fordi man skal betale Porto  er der ingen butikker der har fortnite? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.