Point i hm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.923 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2020

Anonym trådstarter

Kan det virkelig passe, at man ikke kan bruge sine point til at købe for i HM mere? At man bare får de der rewards kun, så man egentlig ikke rigtigt kan bruge ens point til noget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2020

Camillos

Anonym skriver:

Kan det virkelig passe, at man ikke kan bruge sine point til at købe for i HM mere? At man bare får de der rewards kun, så man egentlig ikke rigtigt kan bruge ens point til noget? 

Sådan var det ikke sidst jeg shoppede i december.. Men du skal have pænt mange point før de udløser lidt penge

Anmeld Citér

24. januar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Synes det meste er i butikken. Men du får 25 kr hver gang du får 1250 point. Men jeg har også undret lidt over de der point. 

Anmeld Citér

24. januar 2020

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg er dybt skuffet over deres system.. jeg har mange point, men de kan ikke bruges til en disse... deres gamle system var bedre...

Anmeld Citér

25. januar 2020

Anonym trådstarter

MVM skriver:

Jeg er dybt skuffet over deres system.. jeg har mange point, men de kan ikke bruges til en disse... deres gamle system var bedre...

Ja lige præcis.. Jeg har nemlig også en masse point, og ville så ind og kigge på tøj i går, men kunne ikke se nogle steder, at man kunne dem på tøj.. Man får bare "bedre" rewards, men mange af de rewards, jeg får, kan jeg ikke bruge til noget som helst.. 

Er også mega skuffet 

Anmeld Citér

25. januar 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Man får en reward på 25kr pr. 1250 point, men de udløber efter nogle måneder tror ikke man mister pointene så ens point tæller hele tiden op, men man mister nok rabatten hvis man ikke bruger den. Bruger dem altid løbende så de ikke udløber.

Anmeld Citér

25. januar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Ja lige præcis.. Jeg har nemlig også en masse point, og ville så ind og kigge på tøj i går, men kunne ikke se nogle steder, at man kunne dem på tøj.. Man får bare "bedre" rewards, men mange af de rewards, jeg får, kan jeg ikke bruge til noget som helst.. 

Er også mega skuffet 

Ja jeg er også skuffet. Og mange de reward kan KUN bruges i butikken.. trist at de har lavet det om.

Anmeld Citér

25. januar 2020

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Man får en reward på 25kr pr. 1250 point, men de udløber efter nogle måneder tror ikke man mister pointene så ens point tæller hele tiden op, men man mister nok rabatten hvis man ikke bruger den. Bruger dem altid løbende så de ikke udløber.

Ja dem bruger jeg dog også.. Men 25 kr. en gang imellem er bare ikke særlig meget, når man før kunne bruge sine point til at betale for tøj/få en del rabat.. 

Og de der rewards med et kursus, en fest eller andet, det er bare ikke noget for mig.. Så synes virkelig, at det er ærgerligt, at mine point ofte går til spilde, og jeg fx ikke kan købe lidt babytøj for dem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.