Er der tandlæge eller tandplejer herinde ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
8 svar
1 synes godt om
22. januar

Anonym trådstarter

Jeg har ikke været til tandlæge i nogle år 

nu skal jeg er afsted og jeg er så nervøse og flov og nervøse for hvad de vilde sige 

jeg har 100% et hul eller flere

kan i ikke give mig ro på og sige i ser dette engang imellem? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar

mor til pige 2011

Profilbillede for mor til pige 2011
Mor igen til december 2018
Anonym skriver:

Jeg har ikke været til tandlæge i nogle år 

nu skal jeg er afsted og jeg er så nervøse og flov og nervøse for hvad de vilde sige 

jeg har 100% et hul eller flere

kan i ikke give mig ro på og sige i ser dette engang imellem? 

Vær helt rolig , hvis alle havde perfekte tænder havde de jo ikke så mange kunder  . 

Anmeld Citér

22. januar

Anonym trådstarter

mor til pige 2011 skriver:

Vær helt rolig , hvis alle havde perfekte tænder havde de jo ikke så mange kunder  . 

Ha! Sådan kan man også se på det 

Anmeld Citér

22. januar

Ano18

Profilbillede for Ano18

Mine tænder er nærmest ødelagt pga tidligere bulimi og min veninde er tandlægen - jeg kan fortælle dig, at der er ikke det de ikke har set og de har også selv haft huller osv. Det er desuden desværre normalt man ikke er så god til at gå til tandlægen. Jeg lover dig at du får det så meget bedre bagefter. Bare visheden om hvad er der i vejen derinde og at de GODT kan gøre noget. Og at det er overstået. De ser kun på dine tænder og dømmer dig ikke. Vil ikke skrive god fornøjelse - men knæk og bræk !!

Anmeld Citér

22. januar

Janet1989

Profilbillede for Janet1989

Jeg ved ikke om jeg kan berolige dig, men da jeg var 21 år, havde jeg ikke været til tandlæge i tre år - jeg frygtede det virkelig også... 

har både haft tungepiercing, piercing i underlæben - og det sagde de at det ihvertfald kunne ses ...

men det endte med at jeg kun havde en fandens masse tandsten (kan ikke undgåes) og to huller ... men har også prøvet at passe på mine tænder i de tre år - men ja, som ung er man lidt ligeglad, bruger weekenderne på druk og ødelægger sine tænder.. er heldigvis klogere nu. 
held og lykke  

Anmeld Citér

22. januar

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Har lige været afsted for første gang siden... ja... 2012 tror jeg? Havde et enkelt hul, kunne ordnes uden bedøvelse. De virkede ikke videre chokerede, tror de ser en del 

Anmeld Citér

22. januar

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Har lige været afsted for første gang siden... ja... 2012 tror jeg? Havde et enkelt hul, kunne ordnes uden bedøvelse. De virkede ikke videre chokerede, tror de ser en del 

Men det er også sindssyg flot med 1 hul!

Anmeld Citér

22. januar

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg har perioder ikke været afsted grundet tandlæge skræk. 

Men er begyndt når jeg endelige er der at italesætte hvor svært det er. Det hjælper og de er vildt søde. 

Mine tænder er ik pæne og velplejede men de hjælper og guider og giver gist til at forsøge at gøre det bedre. Det for mig en tryghed. 

Anmeld Citér

23. januar

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Jeg havde heller ikk været til tandlægen i næsten 5 år da jeg var afsted for 5 år siden (har selvfølgelig været efterfølgende også) 

jeg havde ingen huller, ja har faktisk aldrig haft er hul i mit 34 år lange liv. Skulle kun have en tandrensning og det var det hele. 

jeg er stadig mega nervøs hver gang jeg skal afsted 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.