Wish test positiv. Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
9 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2020

Anonym trådstarter

Hej kvinder. Jeg er forvirret meget for den første test jeg tog var fra wish på den dag jeg missede min menstruation var nigativ. Jeg har så taget de her 3 teste 3 dage efter da den stadig er udblevet. De to strilmer er fra Wish. Og den anden er købt i butik. Hvad tænker i? for jeg må gerne indskyde jeg er forvirret. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2020

Anonym

Jeg tænker at du skal stoppe med at handle på wish... Især sådan noget som graviditetsprøver. Hvis du endelig skal købe det billigt, så køb det fra England igennem Amazon eller ebay  jeg ville i hvert fald ikke stole på resultatet på dem dér. 

Anmeld Citér

22. januar 2020

Anonym trådstarter

Jeg har hørt om nogle der er gravide selv om de fra wish derfor spørgsmålet 

Anmeld Citér

22. januar 2020

klokkeblomsten85

Anonym skriver:

Jeg har hørt om nogle der er gravide selv om de fra wish derfor spørgsmålet 

Jeg har brugt dem fra Wish og de har kun været positive da jeg var gravid. Jeg har aldrig fået skyggestreg eller andet på dem. Får mig har de virket fint.

Anmeld Citér

22. januar 2020

Janet1989

Køb en ordentlig test, end det der Kina-lort  

Anmeld Citér

22. januar 2020

Anonym trådstarter

Så der er delte meninger og som jeg skriver er jeg virkelig forvirret om de Wish tester er positive?  Jeg har taget resterne før men de har været negative. Så det første gang jeg har fået to streger. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. januar 2020

Anonym

Om testen kommer fra kina eller dk,er fuldstændig underordnet,de er lavet på samme måde,og måske også samme sted.

Så er testen aflæst inden for den anbefalede tid,er du gravid.

Tværtimod har jeg oplevet flere,der ikke har kunne teste positive på dem fra babyplan.

Anmeld Citér

22. januar 2020

Anonym trådstarter

Må tag nye tester og se. For er stadig forvirret . De er taget som man skal også på tiden.

Anmeld Citér

22. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænker at du skal stoppe med at handle på wish... Især sådan noget som graviditetsprøver. Hvis du endelig skal købe det billigt, så køb det fra England igennem Amazon eller ebay  jeg ville i hvert fald ikke stole på resultatet på dem dér. 

- og sælgerne fra Amazon og Ebay har så importeret dem fra Kina, hvad er forskellen? Du udtler dig om produkter, du ikke har kendskab til.

Anmeld Citér

22. januar 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Uanset kvaliteten af dine tests så ville jeg tro på at du er gravid. 

1. De 2 tests er positive

2. Du har ikke fået din menstruation 

Tillykke med det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.