Jeg tror sku at jeg skal være mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
4 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2020

MEF

Jeg testede helt svagt positivt i søndags og siden der jeg taget flere tests hvor stregen var så utydelig at jeg ikke turde tro på det. Men i dag kom den her flotte streg inden for 1 minut. Nu begynder jeg at turde tro på det Jeg er i dag også begyndt at have kvalme og lidt ondt i brysterne, så noget sker der i hvert fald!

Det er vores nr 2 og det er et par måneder siden jeg fik fjernet spiral, så vi er glade for at det er gået så hurtigt.

Jeg ville bare lige dele min glæde med nogen. Der går jo nok lige nogle uger inden jeg tør fortælle det til familie og venner.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2020

SP10

Profilbillede for SP10
MEF skriver:

Jeg testede helt svagt positivt i søndags og siden der jeg taget flere tests hvor stregen var så utydelig at jeg ikke turde tro på det. Men i dag kom den her flotte streg inden for 1 minut. Nu begynder jeg at turde tro på det Jeg er i dag også begyndt at have kvalme og lidt ondt i brysterne, så noget sker der i hvert fald!

Det er vores nr 2 og det er et par måneder siden jeg fik fjernet spiral, så vi er glade for at det er gået så hurtigt.

Jeg ville bare lige dele min glæde med nogen. Der går jo nok lige nogle uger inden jeg tør fortælle det til familie og venner.

Stort tillykke

Anmeld Citér

23. januar 2020

Anonym

MEF skriver:

Tillykke ! Hvor langt er du henne ? 

Anmeld Citér

23. januar 2020

MEF

Anonym skriver:

Tillykke ! Hvor langt er du henne ? 

Tak Jeg ved det faktisk ikke, fordi min cyklus har været lidt ustabil. Men jeg tror jeg kunne mærke min ægløsning og hvis det passer er jeg 4+3 i dag.

Anmeld Citér

23. januar 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Kæmpe stort tillykke ! Vi kæmpede selv et helt år efter bio, så det var da dejligt at det gik så stærkt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.