HJÆLP: Kosttilskud tilpasset dig og din graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2020

JohanD

Hej Baby.dk,

Håber i har det godt!

Jeg er i gang med at undersøge behovet for en løsning til gravide som sikrer optimale vitamin- og mineral niveauer for ens graviditet. Løsningen er, via en blodprøve og analyse, at få skræddersyet kost anbefalinger og et kosttilskud abonnement der passer til ens livsstil og ernæringsniveauer i blodet, så man ikke tager kosttilskud i blinde og risikerer over/underdosering.

I den forbindelse håber jeg, i vil hjælpe med at udfylde et kort spørgeskema omkring jeres behov og viden indenfor kosttilskud til gravide. Det tager ca. 2 minutter

Besvar spørgeskemaet her

Tusind tak på forhånd,

Johan

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2020

BertaS

Profilbillede for BertaS

Hej Baby.dk,

Håber i har det godt!

Jeg er i gang med at undersøge behovet for en løsning til gravide som sikrer optimale vitamin- og mineral niveauer for ens graviditet. Løsningen er, via en blodprøve og analyse, at få skræddersyet kost anbefalinger og et kosttilskud abonnement der passer til ens livsstil og ernæringsniveauer i blodet, så man ikke tager kosttilskud i blinde og risikerer over/underdosering.

I den forbindelse håber jeg, i vil hjælpe med at udfylde et kort spørgeskema omkring jeres behov og viden indenfor kosttilskud til gravide. Det tager ca. 2 minutter

Besvar spørgeskemaet her

Tusind tak på forhånd,

Johan

Hej Johan

Har du kommerciel interesse heri eller er dette en undersøgelse til et projekt/studieopgave el lign? Du bør også skrive hvilken organisation/firma du repræsenterer. 

Hvilken evidens har I for at tilbyde et kost tilskuds produkt til gravide udover de officielle anbefalinger? 

Vil tilbuddet også omfatte eksempelvis en anbefaling om at undlade et af de officielle anbefalede tilskud såfremt I måler at niveauet er sufficent? Og hvilket normal materiale vil I da anvende til at bedømme om den gravide har et tilstrækkeligt eller ikke tilstrækkeligt niveau af de undersøgte vitaminer og mineraler.

Jeg ser frem til dit svar.

Mvh

Birgitte 

Anmeld Citér

21. januar 2020

Anonym

JohanD skriver:

Hej Baby.dk,

Håber i har det godt!

Besvar spørgeskemaet her

Tusind tak på forhånd,

Johan

Hvis der er begrundet mistanke om vitamininsufficiens, er det egen læge, der skal stå for regulering af dette inkl. blodprøvekontrol, det betaler vi til over skattebilletten.

Hvem tænker I, der ellers skal vurdere dette?

Det er umuligt at overdosere vitaminer, hvis man tager efter anbefalingerne.

Der er absolut intet behov for det beskrevne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.