Linda2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

SaNiNa

Er det ikke i dag de ville sætte dig i gang?

Knus Sanne & Nicklas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Er det ikke i dag de ville sætte dig i gang?

Knus Sanne & Nicklas

Lå lige mærke til at hun har ikke været på siden d.20 Okt...

så mon ikke hun har født...

Anmeld

22. oktober 2009

Munder

Skrev også i går....Hun må da have Laura i armene nu.

Hvor bliver det spændende at høre

Anmeld

22. oktober 2009

forår

hun har lovet at sende mig en sms når hun har født, og jeg har ikke hørt noget endnu...

men hun skulle idag ringe og få en tid til igang sættelse, hvis der altså ikke var sket noget inden idag....

jeg

Anmeld

22. oktober 2009

PrinsessensMor

Jah, det kan være hun føder ligenu det er så spændende, håber hun er igang med en let fødsel nu

Anmeld

22. oktober 2009

Pige2009

Venner... Der er ikke sket noget endnu. Jeg skal på svangreafdelingen på OUH på lørdag kl. 9, hvor jeg vil få taget blodprøver, få målt lillepigens hjerteaktion og min egen veaktivitet (hvis den eksisterer). Derefter vil jeg så muligvis få en stikpille som skal modne livmoderhalsen, hvis den ikke er afkortet tilstrækkeligt, og så kan der går helt op til 2-3 dage derefter...

Det var lige en update herfra Godt jeg er så tålmodig...

Knus Linda 41+5

Anmeld

22. oktober 2009

Munder

Linda2009 skriver:

Venner... Der er ikke sket noget endnu. Jeg skal på svangreafdelingen på OUH på lørdag kl. 9, hvor jeg vil få taget blodprøver, få målt lillepigens hjerteaktion og min egen veaktivitet (hvis den eksisterer). Derefter vil jeg så muligvis få en stikpille som skal modne livmoderhalsen, hvis den ikke er afkortet tilstrækkeligt, og så kan der går helt op til 2-3 dage derefter...

Det var lige en update herfra Godt jeg er så tålmodig...

Knus Linda 41+5

Øv, jeg var fuldstændig overbevist om, at det var nu, fordi du ikke har været online

Sender lige en kæmpe skudefuld vestøv

Anmeld

24. oktober 2009

Pige2009

Så kommer der lige en lille update herfra... Jeg har været på svangreklinikken og få kørt hjertecardiogram på lillepigen, målt veaktivitet, blive scannet osv. Lillepigen er nu ca. skønnet til 4100 gram, men der var absolut ingen veaktivitet. Jeg var allerede åbnet 4 cm, men pga. travlhed blev jeg sendt hjem igen. Egentlig meget rart. Nu går jeg bare og afventer veer eller at vandet går

Desuden blev jeg tilset af både en fødselslæge og en jordemoder, som begge sagde, at hvis jeg havde frygtet en marathonfødsel, kunne jeg roligt slappe af. De mente begge, at når først veerne starter eller vandet går vil det gå ret hurtigt, så der skal jeg køre med det samme Det håber jeg sørme holder stik. Såfremt der mod forventning ikke er sket noget inden mandag, skal jeg ud og have taget vandet kl. 12.30 uanset hvor travlt der er
That's all.

Knus Linda 42+0

Anmeld

24. oktober 2009

Mullemus86

Ihh en dejlig basse du så får ud : ) Håber der sker noget i løbet af weekenden.. En masse ve-støv herfra i hvert fald..

Anmeld

25. oktober 2009

qp

Så kommer der lige en lille update herfra... Jeg har været på svangreklinikken og få kørt hjertecardiogram på lillepigen, målt veaktivitet, blive scannet osv. Lillepigen er nu ca. skønnet til 4100 gram, men der var absolut ingen veaktivitet. Jeg var allerede åbnet 4 cm, men pga. travlhed blev jeg sendt hjem igen. Egentlig meget rart. Nu går jeg bare og afventer veer eller at vandet går

Desuden blev jeg tilset af både en fødselslæge og en jordemoder, som begge sagde, at hvis jeg havde frygtet en marathonfødsel, kunne jeg roligt slappe af. De mente begge, at når først veerne starter eller vandet går vil det gå ret hurtigt, så der skal jeg køre med det samme Det håber jeg sørme holder stik. Såfremt der mod forventning ikke er sket noget inden mandag, skal jeg ud og have taget vandet kl. 12.30 uanset hvor travlt der er
That's all.

Knus Linda 42+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.