Tyngdefornemmelse allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2020

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er i dag i uge 26 og jeg har de sidste mange gange jm og scanninger haft en pige der har lagt med hovedet nedad og det gjorde hun også igår. Jeg er begyndt at have et ømt kønsben med jag indimmellem og oftere og oftere en tygdefornemmelse derpå. Lidt som om noget presser på. Kan det virkelig være hende allerede? Tænker ikke det er fordi hun borrer sig ned men nærmere at hun nok er dernede hele tiden og det måske gør at jeg får de her smerter? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2020

Miti's mama

Det kan det godt, det kan også være begyndende bækkeløsning. Det kan til tider føles som om man er blevet smækket mellem benene med et baseball bat. 

Tag den med ro, og tal med din jm/læge om det. Hvis baby ligger uheldigt kan man ikke gøre så meget, hvis det er begyndene bækkenløsning skal du helt i ro for at forsinke symptomerne (de kan ikke fikses, kun blive værre).

Anmeld Citér

17. januar 2020

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Det kan det godt, det kan også være begyndende bækkeløsning. Det kan til tider føles som om man er blevet smækket mellem benene med et baseball bat. 

Tag den med ro, og tal med din jm/læge om det. Hvis baby ligger uheldigt kan man ikke gøre så meget, hvis det er begyndene bækkenløsning skal du helt i ro for at forsinke symptomerne (de kan ikke fikses, kun blive værre).

Jeg har i forvejen problemer med bækkenet og går til behandlinger og  svømning. håber da ikke det er bl der for alvor tager fat.

Anmeld Citér

19. januar 2020

Anonym

De smerter har jeg også i perioder, er i 27. Uge. Ligesom jeg har smerter i bækken, haleben og ribben i perioder.  Er det ikke helt almindelige smerter i forbindelse med at der laves plads til baby og virkningen af hormonet relaxin, som gør at det hele bedre kan “give sig”?  
men er du bekymret, skal du selvfølgelig tale med en læge/jordemoder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.