(marts) Han snakker!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

hc=k

HEHE ja min ellers så stille dreng der aldrig siger noget snakker nu. Altså det er noget være vrøvl, men det kommer som små sætninger. Det er lidt ligesom den der reklame for strepsils hvor de står der og siger bla bla bla. Og så siger han også hada dada baba. Det er sjovt at det kan komme fra den ene dag til den anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Diana...

Ja det er så skægt, Lucas er begynd at sige faaaaar jeg ved godt han ikke ved hvad det betyder endnu men han siger det og det er sgu skægt. 

Der er sgu så dejligt

Anmeld

22. oktober 2009

MoarViborg

hc=k skriver:

HEHE ja min ellers så stille dreng der aldrig siger noget snakker nu. Altså det er noget være vrøvl, men det kommer som små sætninger. Det er lidt ligesom den der reklame for strepsils hvor de står der og siger bla bla bla. Og så siger han også hada dada baba. Det er sjovt at det kan komme fra den ene dag til den anden

Ej hvor pudsigt!! Vi har oplevet præcist det samme i dag - fra i går til i dag  Har lige optaget en video fordi det lød så nuttet  Men lidt sjovt, for her er det også først noget hun er startet på i dag!

Anmeld

22. oktober 2009

hc=k

MoarViborg skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=15XnSD8tThg

Jaa da det er præcis som at hører Kris. Hold kæft hvor er hun bare nuttet

Anmeld

22. oktober 2009

Muffinmus

Ja, Victorias første "sætning" dengang var ALa Ba Daaaaa

Anmeld

23. oktober 2009

Diana...

MoarViborg skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=15XnSD8tThg

K... hun er bare lækker det jo helt vildt. -hvor har i købt den kop henne den er da fed.

Anmeld

23. oktober 2009

MoarViborg

MoarDS skriver:

K... hun er bare lækker det jo helt vildt. -hvor har i købt den kop henne den er da fed.

Århh!! Tak :-)

Koppen er fra tubberware, og helt og aldeles uundværlig for os! Maya fatter jo lissom ikke lige det der med sutteflasker, så det er først efter jeg har købt den, at Maya får det hun skal have at drikke hver dag! Den er drypfri, så jeg fylder den altid med vand inden vi skal ud af døren, og så bare lige ned i tasken!

Anmeld

23. oktober 2009

Mca<3

Hvor er hun nuttet altså ,,,   Alex taler slet ikke endnu ,, han har stadig travlt med at lyde som en hidsig papegøje

Anmeld

23. oktober 2009

Diana...

Moar ,,, skriver:

Hvor er hun nuttet altså ,,,   Alex taler slet ikke endnu ,, han har stadig travlt med at lyde som en hidsig papegøje

Ha ha en hidsig papegøje sådan lyder Lucas sgu os ha ha.

Men lille manden er jo os den yngste i flokken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.