Dele værelse med mor hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. januar 2020

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg er flyttet i lejlighed for næsten 2 måneder siden med mine 2 piger den ene er 5år hun bliver 6år til april den yngste er 4år og bliver først 5år til oktober. 

Jeg har et hjørne i stuen med gadin for hvor jeg sover og mine piger deler et stort værelse som er delt med et skab i mellem.

Den yngste vågner stadig om natten og har en periode hvor hun kommer ind til mig mellem kl 03-04 om natten og så sover hun et par timer mere.

Men jeg er begyndt at overveje at flytte min seng ind i på pigernes væresle og så kommer vi alle til at dele væresle og så kan de have fælles lege værelse i den anden halvdel af værelset og så et område i stuen. 

Men er i tvivl om hvor længe man kan dele værelse med sine børn tænker min ældste starter i skole her til marts og så tænker jeg jo om hun så får brug for at have hendes eget værelse især når hun skal have veninder med hjem hvad er jeres erfaringer? Hvor længe har i kunne dele væresle med jeres børn?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er jo meget forskelligt. Jeg har 2 børn som ikke altid er bedste venner - og der har den store haft behov for at kunne have et sted der var HANS fra han var cirka 7år. Der begyndte han at lukke døren efter sig og frabede sig at lillesøster gik ind på hans værelse uden hans accept. Det er ikke fordi det er hele tiden og han burer sig inde - slet ikke. Men af og til trækker han sig for sig selv. Og helt generelt vil han gerne have at hun holder nallerne fra hans ting, medmindre han har givet lov. 

Men havde min seng stået i samme rum han havde værelse i , ville det ikke være et problem. Han elsker at sove ved siden af sin mor endnu det er deling med søster der er problematikken her  

Anmeld Citér

16. januar 2020

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg samsover med 3 stk på henholdsvis 4-6 og 9år.

De har ikke tænkt sig, at sove alene i en nær fremtid. 

Anmeld Citér

16. januar 2020

anna111

Profilbillede for anna111

Mange tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.