Erfaring med køb af brugt Barnvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. januar

Anonym trådstarter

Hvad har i af råd når det kommer til køb af en brugt barnvogn som er brugt til 2 børn og hvor sælge beskrive stand som God, men brugt den er fra 2014 ? Det er først gang jeg skal køb Barnvogn og da sælger bor et god stykke væk vil jeg høre hvad i vil råde mig til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar

Rockertand

Profilbillede for Rockertand
Anonym skriver:

Hvad har i af råd når det kommer til køb af en brugt barnvogn som er brugt til 2 børn og hvor sælge beskrive stand som God, men brugt den er fra 2014 ? Det er først gang jeg skal køb Barnvogn og da sælger bor et god stykke væk vil jeg høre hvad i vil råde mig til

Det ville jeg ikke gøre, så skal den i hvert fald være meget billig.

Hvad koster den, og hvad er dit budget?

Anmeld Citér

15. januar

sommerc

Profilbillede for sommerc

Ville finde noget/en forholdsvis tæt på, så jeg havde mulighed for at tage ud og se den. 
har købt en brugt og var ude for at se den, den var i perfekt stand og blev beskrevet som “brugt men god” . Nogle er ærlige andre er ikke helt lige så ærlige.

Anmeld Citér

15. januar

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg var ved at købe klapvogn uden at have set den før. Sælger skrev den lige trængte til en klud men ellers var den fin.

Fik heldigvis skrevet at jeg ville benytte mig af ikke at handle hvis jeg ikke havde samme mening. 

Heeeele vognen var fuld af mug. Billedet var fra dengang den var i brug. Så altid hav muligheden for at smutte igen. 

Anmeld Citér

15. januar

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores barnevogn var brugt til 1 barn og vi har selv brugt den til 2 efterfølgende. Og så kunne den altså heller ikke mere.  

Så en vogn der er brugt til 2 børn i forvejen, ville jeg se og mærke på fysisk inden jeg sagde ja find en der er tættere på  

Anmeld Citér

15. januar

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Min vogn var også brugt af 2 børn. Efter min søn kunne den godt være brugt til en 4 men kun reserve/middagslur vogn. 
så ville bestemt finde en tæt på så du kunne prøvekøre den og takke nej uden at være kørt forgæves

Anmeld Citér

16. januar

Ano18

Profilbillede for Ano18

Min ville være død efter mine børn. Men jeg har dog en datter der aldrig brugte sin barnevogn (nedslidte den da jeg lavede den om til klapvogn - det var en kombi). Så to af hende havde ikke slidt en almindelig barnevogn. Jeg ville klart se den først. Og selv tænke at hvis jeg købte en brugt, skulle den kun være brugt af en medmindre den er meget billig og brugt lidt.

Spørg evt hvor længe de har brugt den. 

Anmeld Citér

16. januar

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik 19-09-11, Magnus 11-07-18

Enig med de andre- sørg for at se den først...

Vi købte en min mand var ude at se på der så faktisk pæn ud da den kun havde været reserve hos bedsterne til et barn..

anden gang jeg skulle køre med den røg det ene hjul af..

viste sig at de klammer der var låsen var rustet fast halvvejs og når den så rullede så endte vibrationerne med at hjulet rystede sig frit..

nu har min mand og en kammerat repareret det ved hjælp af møtrikker så her ville jeg sagtens kunne sælge den videre efter nummer 2 som er på vej som brugt men god..

Så se den og overvej hvor meget den skal bruges til..

er den bare til hyggeture eller skal den være med i dagpleje/vuggestue eller skal den være terrængående (som min er blevet testet i) fordi du vil ud og gå lange ture i skov osv?

Jeg er lykkelig for at vi fandt en stor model på 90 cm for det har været guld værd med det ekstra stykke og kunne bruge pladsen til ting da han var mindre når det regnede... også selvom det har betydet at den ikke kan komme med i bilen..

Anmeld Citér

16. januar

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Jeg har tredje barn igennem vores billige triller og de er altså så gode som nye, så det kan man altså sagens, men jeg ville altid kigge på den først  

Anmeld Citér

16. januar

Lisa M

Profilbillede for Lisa M

Jeg har flere gange købt brugt uden nogen problemer. Sørg for at få en masse billeder først. Ser den fin ud, ikke for meget rust, er hjulene ikke for slidte og stoffet i god stand, så ville jeg ikke være nervøs for at købe den:-)

Venlig hilsen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.