Søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2020

Anonym trådstarter

Jeg er så ked af det! Min datter på 14 måneder bliver ammet i søvn. Det skal stoppe, men jeg ved ikke hvordan? Hun vil ikke puttes af andre end mig. Når hun så sover så vågner hun mindst to gang i timen ind til kl 23. Alle de gange hun vågner ammer jeg hende i søvn igen. Hvis der går mere end 1 minut inden jeg kommer ind til hende vågner hun helt op og er vågen de næste 2-3 timer. I disse timer ammer og vugger jeg på livet løs. Jeg kan ikke mere.. Jeg er helt færdig. Og jeg frygter altid hvordan aften vil være. Jeg bliver så ked af det. Jeg ville ønske hun kunne falde i søvn i sin egen seng.  Jeg har prøvet alt!! Hjælp en desperat  mor 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg er så ked af det! Min datter på 14 måneder bliver ammet i søvn. Det skal stoppe, men jeg ved ikke hvordan? Hun vil ikke puttes af andre end mig. Når hun så sover så vågner hun mindst to gang i timen ind til kl 23. Alle de gange hun vågner ammer jeg hende i søvn igen. Hvis der går mere end 1 minut inden jeg kommer ind til hende vågner hun helt op og er vågen de næste 2-3 timer. I disse timer ammer og vugger jeg på livet løs. Jeg kan ikke mere.. Jeg er helt færdig. Og jeg frygter altid hvordan aften vil være. Jeg bliver så ked af det. Jeg ville ønske hun kunne falde i søvn i sin egen seng.  Jeg har prøvet alt!! Hjælp en desperat  mor 

Min søn var også 14 mdr da jeg stoppede med at amme ham.

Vi tog en forlænget weekend/ferie til det. Jeg ammede ham til natten og da han vågnede første gang tilbød hans far ham en kop vand/mælk, næste nat gik han bare ind og puttede ham og allerede tredje nat kunne jeg putte ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.