Gravid eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2020

Anonym trådstarter

Hej alle..

sagen er den, at min kæreste og jeg, som mange andre prøver at blive gravide.. vi er i 8. Måned uden held.. eller?

tog en test i går, og den viste tydeligt svag positiv, og jeg blev selvfølgelig lykkelig. Men der jeg så tog en i dag, var den bragende negativ.. hvis jeg skulle være noget skulle jeg være 3+3 i dag.. Har jo gået rundt og tænkt om det måske kunne være en skyggestreg, men det var det altså ikke. Der var farve, svag positiv.. forstår det ikke.. Kan det virkelig ske? At man tester positiv den ene dag, og negativ den anden? Ved godt det er tidligt at teste, men kunne ikke lade være fordi jeg har gået og haft mega ondt i lænden, kvalme og har ømme bryster.. 

Dumme teste... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle..

sagen er den, at min kæreste og jeg, som mange andre prøver at blive gravide.. vi er i 8. Måned uden held.. eller?

tog en test i går, og den viste tydeligt svag positiv, og jeg blev selvfølgelig lykkelig. Men der jeg så tog en i dag, var den bragende negativ.. hvis jeg skulle være noget skulle jeg være 3+3 i dag.. Har jo gået rundt og tænkt om det måske kunne være en skyggestreg, men det var det altså ikke. Der var farve, svag positiv.. forstår det ikke.. Kan det virkelig ske? At man tester positiv den ene dag, og negativ den anden? Ved godt det er tidligt at teste, men kunne ikke lade være fordi jeg har gået og haft mega ondt i lænden, kvalme og har ømme bryster.. 

Dumme teste... 

Kan du ikke lægge et almindeligt billede ind? Farverne ser mærkelige ud...

Men ja det er muligt, både fordi du kan have fanget en biokemisk graviditet, men også fordi du tester på to forskellige mærker af tests.

Anmeld Citér

13. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan du ikke lægge et almindeligt billede ind? Farverne ser mærkelige ud...

Men ja det er muligt, både fordi du kan have fanget en biokemisk graviditet, men også fordi du tester på to forskellige mærker af tests.

min tlf kunne desværre ikke fanget et ordentligt billede af testen, og derfor har jeg lagt den i negative farver for at man kunne se den tydeligere. De to tests er det samme mærke, den ene er bare strimmel, mens den anden er på stav. Men finder lige billedet hvor det er taget uden redigering.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. januar 2020

Anonym

Når du tester så tydeligt så er der desværre meget stor risiko for at fange en bio. Jeg vil anbefale dig at vente med at teste indtil din menstruation er udeblevet 

Anmeld Citér

13. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når du tester så tydeligt så er der desværre meget stor risiko for at fange en bio. Jeg vil anbefale dig at vente med at teste indtil din menstruation er udeblevet 

Det skal jeg gøre, tusind tak for svar. 

Anmeld Citér

13. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg mener selvfølgelig tidligt og ikke tydligt 

Anmeld Citér

13. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Det skal jeg gøre, tusind tak for svar. 

Det er virkelig svært at vente!! Men tror bare tit man kan skuffe sig selv rigtig meget ved at se den end positive test forsvinde efter den anden. Det er nogle der fanger den ene bio efter den anden. Og 3+2 er meget meget tidligt at teste 

Anmeld Citér

13. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er virkelig svært at vente!! Men tror bare tit man kan skuffe sig selv rigtig meget ved at se den end positive test forsvinde efter den anden. Det er nogle der fanger den ene bio efter den anden. Og 3+2 er meget meget tidligt at teste 

Normalt er jeg ikke er testmonster, netop fordi jeg bliver skuffet. Men der var bare en lille smule håb, og det lokkede lidt til at teste en gang til. 

Anmeld Citér

13. januar 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg vil sige at hvis du gerne vil teste så gør det en gang om ugen fremfor hver dag..

det gjorde jeg efter udebleven mens.. testede hver uge en gang i 8 uger før der var en streg.. og da jeg så blev scannet var jeg kun lige akkurat så man kunne se blommen ( ca. 5 uger) men intet foster så skulle vente 2 uger mere før vi kunne se baby...

Så forstår udmærket frustrationen for i alle 8 uger var der humørsving, kvalme, oppustethed, ømme bryster og murren i underlivet der ikke føltes som mens...

Anmeld Citér

13. januar 2020

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg vil sige at hvis du gerne vil teste så gør det en gang om ugen fremfor hver dag..

det gjorde jeg efter udebleven mens.. testede hver uge en gang i 8 uger før der var en streg.. og da jeg så blev scannet var jeg kun lige akkurat så man kunne se blommen ( ca. 5 uger) men intet foster så skulle vente 2 uger mere før vi kunne se baby...

Så forstår udmærket frustrationen for i alle 8 uger var der humørsving, kvalme, oppustethed, ømme bryster og murren i underlivet der ikke føltes som mens...

Jeg tester heldigvis heller ikke hver dag. Venter altid til udebleven mens, for netop ikke at skuffe mig selv.. men lige denne gang var der en følelse af at det var denne her gang vi var heldige. 
Der jeg så fik negativ dagen efter blev jeg ret så forvirret 

men ja, god ide det med at teste hver uge istedet.. 

tak!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.