Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor hurtig voksede jeres mave 2. gang i forhold til første gang?
Første gang fik jeg først mave da jeg var 27 uger henne. Jeg er ellers slank 45 kg. men der skete intet først gang. Så ved ikke hvad jeg skal regne med den her gang
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvor hurtig voksede jeres mave 2. gang i forhold til første gang? Første gang fik jeg først mave da jeg var 27 uger henne. Jeg er ellers slank 45 kg. men der skete intet først gang. Så ved ikke hvad jeg skal regne med den her gang
Jeg tænker at vi alle sammen er vidt forskellige hvad det angår, men for mit eget vedkommende fik jeg hurtigere mave anden gang end første gang - dog stadig relativt hurtigt..
Min voksede ligeså langsomt som med den første næsten. der er 5 år mellem mine børn :-)
Min er hurtigt blevet stor og har det meste af tiden været noget større end 1 gang. Nu er jeg 25 uger henne og den er næsten lige så stor som da jeg var 30 uger med min datter. Jeg håber det snart går lidt i stå
Annemette07 skriver: Min voksede ligeså langsomt som med den første næsten. der er 5 år mellem mine børn :-)
Der vil være 7 år og 4 mdr mellem mine to
Her gik det hurtigere anden gang, og maven blev væsentlig større end første gang. Den sad også lidt lavere gennem hele graviditeten. Der er 5½ år mellem mine to
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128