Hvor hurtig vokser maven 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2020

Anonym trådstarter

Hvor hurtig voksede jeres mave 2. gang i forhold til første gang? 

Første gang fik jeg først mave da jeg var 27 uger henne. Jeg er ellers slank 45 kg. men der skete intet først gang. Så ved ikke hvad jeg skal regne med den her gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2020

Lefrica

Profilbillede for Lefrica
Anonym skriver:

Første gang fik jeg først mave da jeg var 27 uger henne. Jeg er ellers slank 45 kg. men der skete intet først gang. Så ved ikke hvad jeg skal regne med den her gang 

Jeg tænker at vi alle sammen er vidt forskellige hvad det angår, men for mit eget vedkommende fik jeg hurtigere mave anden gang end første gang - dog stadig relativt hurtigt.. 

Anmeld Citér

13. januar 2020

Annemette07

Anonym skriver:

Min voksede ligeså langsomt som med den første næsten. der er 5 år mellem mine børn :-)

Anmeld Citér

13. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Min er hurtigt blevet stor og har det meste af tiden været noget større end 1 gang. Nu er jeg 25 uger henne og den er næsten lige så stor som da jeg var 30 uger med min datter. Jeg håber det snart går lidt i stå 

Anmeld Citér

13. januar 2020

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Min voksede ligeså langsomt som med den første næsten. der er 5 år mellem mine børn :-)

Der vil være 7 år og 4 mdr mellem mine to 

Anmeld Citér

13. januar 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Her gik det hurtigere anden gang, og maven blev væsentlig større end første gang. Den sad også lidt lavere gennem hele graviditeten. Der er 5½ år mellem mine to

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.