ekstra scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nå. Så blev jeg kaldt til en ekstra scanning fordi hende MD-damen ikke gjorde det ordentligt!

Hun scannede ikke min livmoderhals, selvom de havde skrevet det i journalen (pga. risiko for meget for tidlig fødsel), så nu skal jeg scannes igen d. 3. nov.

Håber det bliver en god oplevelse, men Daniel og jeg har valgt at han ikke skal med. Ingen af os mener han får noget ud af det, da det jo ikke er for at se bebser, men for at tjekke alt ser ud som det skal i de nedre regioner!

Ville bare lige fortælle, at der tilsyneladende bliver holdt godt øje med mig derinde, så lægen havde bedt om en ny scanning

Knus Caroline 21+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Ansemusen

Det manglede altså også bare søde Caroline! Hvor er det dejligt at høre  SÅ kan du få en god oplevelse med det og forhåbentlig også få bekræftet at det er en lille pige du har derinde!

Hvorfor har du risiko for for tidlig fødsel?

Knuser

Anmeld

22. oktober 2009

RikkeR

Caroline86 skriver:

Nå. Så blev jeg kaldt til en ekstra scanning fordi hende MD-damen ikke gjorde det ordentligt!

Hun scannede ikke min livmoderhals, selvom de havde skrevet det i journalen (pga. risiko for meget for tidlig fødsel), så nu skal jeg scannes igen d. 3. nov.

Håber det bliver en god oplevelse, men Daniel og jeg har valgt at han ikke skal med. Ingen af os mener han får noget ud af det, da det jo ikke er for at se bebser, men for at tjekke alt ser ud som det skal i de nedre regioner!

Ville bare lige fortælle, at der tilsyneladende bliver holdt godt øje med mig derinde, så lægen havde bedt om en ny scanning

Knus Caroline 21+6

Det lyder rigtig godt og må være meget betryggende at der bliver holdt øje med Jer.

Jeg er også nysgerrig mht. for tidlig fødsel.

Knus

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

Ansemusen skriver:

Det manglede altså også bare søde Caroline! Hvor er det dejligt at høre  SÅ kan du få en god oplevelse med det og forhåbentlig også få bekræftet at det er en lille pige du har derinde!

Hvorfor har du risiko for for tidlig fødsel?

Knuser

jeg har en immundefekt som gør at jeg har risiko for det med for tidlig fødsel. Mangler noget i mit immunforsvar som kan bekæmpe infektioner, og det gør åbenbart også at jeg har øget risiko for abort og for tidlig fødsel

Men ja, det er bare dejligt at jeg forhåbentlig kan få en god oplevelse nu

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

RikkeR skriver:

Det lyder rigtig godt og må være meget betryggende at der bliver holdt øje med Jer.

Knus

(har lige svaret ovenoven )

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

RikkeR skriver:

Knus

(har lige svaret ovenoven )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.