Er den her sikker? 3+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. januar 2020

Anonym trådstarter

er idag 3+5 og har fået den her streg. Er den sikker eller har i oplevet så tydelig streg ved en bio? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

er idag 3+5 og har fået den her streg. Er den sikker eller har i oplevet så tydelig streg ved en bio? 

Intet er sikkert på teste før tid da risikoen for bio dermed er først. Men testen er positiv.  

husk at en bio også er en graviditet. Det kaldes en bio frem til uge 6. Først derefter en abort. Bio er blot en graviditet der går til grunde. 

Anmeld Citér

12. januar 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Intet er sikkert på teste før tid da risikoen for bio dermed er først. Men testen er positiv.  

husk at en bio også er en graviditet. Det kaldes en bio frem til uge 6. Først derefter en abort. Bio er blot en graviditet der går til grunde. 

Men heller ikke efter tid er det sikkert. 
sidst testede jeg ligeså positivt, men der var ingen ændring. Først 5+0 begyndte jeg at bløde.

tillykke den er positiv

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym

SDD skriver:

Men heller ikke efter tid er det sikkert. 
sidst testede jeg ligeså positivt, men der var ingen ændring. Først 5+0 begyndte jeg at bløde.

tillykke den er positiv

Det ved jeg. Men en bio er trods alt mindre efter udebleven end før da de fleste bioer sker før mens start  

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym trådstarter

Har haft en bio før. Men der blev testen aldrig så positiv, så det kun derfor jeg bliver nervøs. 

Men er 26 år, så chancen for abort er lav kan jeg læse på nettet. Er bare nervøs for at miste igen efter den bio 

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har styr på om man kan snakke med hospitalet om at rykke en dag til kejsersnit? 

Jeg skal have planlagt kejsersnit nemlig, men dagen hvor jeg kan regne ud selv, det nok vil ske er min mands fødselsdag. Så kan man godt sige om de kan gøre det to dage senere evt? Fordi kan huske fra sidst de gør det tirsdage og torsdage, også en uge før tid. 

Men tror I, at de vil være villige til at rykke til de to dage senere når tirsdagen er min mands fødselsdag?

Anmeld Citér

12. januar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har styr på om man kan snakke med hospitalet om at rykke en dag til kejsersnit? 

Jeg skal have planlagt kejsersnit nemlig, men dagen hvor jeg kan regne ud selv, det nok vil ske er min mands fødselsdag. Så kan man godt sige om de kan gøre det to dage senere evt? Fordi kan huske fra sidst de gør det tirsdage og torsdage, også en uge før tid. 

Men tror I, at de vil være villige til at rykke til de to dage senere når tirsdagen er min mands fødselsdag?

Det ville jeg nok vente med at spørger dem om til efter nf hvor du får en mere fast termin og ved om dwt overhovedet rammer mandens fødselsdag

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det ville jeg nok vente med at spørger dem om til efter nf hvor du får en mere fast termin og ved om dwt overhovedet rammer mandens fødselsdag

Ville heller ikke spørger dem før efter lang tid. Så er slet ikke noget jeg ville bringe op. 

Bare om I ville tro det var muligt at få deres forståelse til at rykke de dage 

Anmeld Citér

12. januar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Ville heller ikke spørger dem før efter lang tid. Så er slet ikke noget jeg ville bringe op. 

Bare om I ville tro det var muligt at få deres forståelse til at rykke de dage 

Nåh. Troede du ville spørger nu.  

Der må jeg være der svar skyldig. Men under alle omstændigheder skader det jo ihverfald ikke at spørger når tid er 

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Nåh. Troede du ville spørger nu.  

Der må jeg være der svar skyldig. Men under alle omstændigheder skader det jo ihverfald ikke at spørger når tid er 

Når nej nej, ville først spørger omkring uge 30-34, for er der man aftalte dato til kejsersnit ved min sidste fødsel i hvertfald.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.