Smag af blod i munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2020

Anonym trådstarter

Hej alle sammen 

Jeg undrer mig lidt over at jeg i dag har blod smag i munden på 3-dagen af min menstruation. Jeg fik smagen i bare en times tid for 6 dage siden også, hvilket jo den dag ikke havde noget med min menstruation at gøre. Men ret ubehageligt alligevel..

Det eneste tidspunkt, jeg kan mindes at have haft sådan en smag i munden før var en uges tid op til at jeg testede positiv med min datter for knap 3 år siden. 

Er der nogen der oplever det når I får menstruation eller i andre situationer?  
Den eneste ændring, der er sket på det seneste er at jeg for 2 måneder siden droppede mine p-piller, men da jeg jo har mens pt burde det ikke hænge sammen med graviditet som for 3 år siden...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

Jeg undrer mig lidt over at jeg i dag har blod smag i munden på 3-dagen af min menstruation. Jeg fik smagen i bare en times tid for 6 dage siden også, hvilket jo den dag ikke havde noget med min menstruation at gøre. Men ret ubehageligt alligevel..

Det eneste tidspunkt, jeg kan mindes at have haft sådan en smag i munden før var en uges tid op til at jeg testede positiv med min datter for knap 3 år siden. 

Er der nogen der oplever det når I får menstruation eller i andre situationer?  
Den eneste ændring, der er sket på det seneste er at jeg for 2 måneder siden droppede mine p-piller, men da jeg jo har mens pt burde det ikke hænge sammen med graviditet som for 3 år siden...

Jeg får det når jeg får tandkødsbetændelse. Det kommer og går i perioder. 
aldrig i forbindelse med menstruation. Heller ikk da jeg var gravid med min søn 

Anmeld Citér

10. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg får det når jeg får tandkødsbetændelse. Det kommer og går i perioder. 
aldrig i forbindelse med menstruation. Heller ikk da jeg var gravid med min søn 

Gør det ondt? For mærker ikke noget ved tænder eller tandkød, bare den smag der. 

Anmeld Citér

10. januar 2020

Anonym

Man kan godt have en menstruationslignende blødning selvom man er gravid måske der har været en graviditet der er gået til grunde uden du har opdaget den? Det sker jo også  

Kender ikke selv til det bare nogle tanker jeg fik da jeg læste det du har skrevet  

Anmeld Citér

10. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Gør det ondt? For mærker ikke noget ved tænder eller tandkød, bare den smag der. 

Nej slet ikke. Det kan ikke mærkes. Bare smages. 

Anmeld Citér

10. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej slet ikke. Det kan ikke mærkes. Bare smages. 

Okay, så kan det jo godt bare være det, der tilfældigvis falder sammen med menstruationen  jeg har ikke været bevidst om den slags før, så jeg kender faktisk ikke symptomerne!

Anmeld Citér

10. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Man kan godt have en menstruationslignende blødning selvom man er gravid måske der har været en graviditet der er gået til grunde uden du har opdaget den? Det sker jo også  

Kender ikke selv til det bare nogle tanker jeg fik da jeg læste det du har skrevet  

Jeg tog faktisk en test kort før mens viste sig, som var bragende negativ  Så jeg forbandt det ikke umiddelbart med graviditet. 
En anden har nævnt at det kan være tandkødsbetændelse, fordi det ikke gør ondt men man kan få smagen af blod, så jeg overvejer om det simpelthen er det 

Anmeld Citér

10. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Okay, så kan det jo godt bare være det, der tilfældigvis falder sammen med menstruationen  jeg har ikke været bevidst om den slags før, så jeg kender faktisk ikke symptomerne!

Det kan det meget vel være. Det er ihverfald ikk noget jeg ville bekymre mig om 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.