Er jeg den eneste som hoster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.296 visninger
7 svar
1 synes godt om
10. januar 2020

Anonym trådstarter

Hej på baby

Skal lige høre, om jeg er den eneste som har en hoste,  som bare ikke helt vil slippe helt, efter en omgang ondt i halsen og forkølelse sidst i november....  Det er selvfølgelig blevet meget bedre, men det er som om den bare ikke vil slippe helt.... Øv syntes det snert er lidt trælst��

Andre en mig som bøvler med sådan en??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej på baby

Skal lige høre, om jeg er den eneste som har en hoste,  som bare ikke helt vil slippe helt, efter en omgang ondt i halsen og forkølelse sidst i november....  Det er selvfølgelig blevet meget bedre, men det er som om den bare ikke vil slippe helt.... Øv syntes det snert er lidt trælst��

Jep. Jeg var også syg med ondt i halsen og forkølet i slut november. Jeg er først lige sluppet af med hosten for en lille uge siden 

Anmeld Citér

10. januar 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jep. Jeg var også syg med ondt i halsen og forkølet i slut november. Jeg er først lige sluppet af med hosten for en lille uge siden 

Tak for svar.... Men hold op hvor er det trælst når det bare ikke vil slippe helt. Håber jeg snart er lige så heldig som dig

Anmeld Citér

10. januar 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Hej på baby

Måske du har fået kighoste, som rigtig mange danskere har været ramt af. 

Jeg fik en forkølelse i start oktober som aldrig sluttede, pt kæmper jeg med lungebetændelse og astma, så det har været en mega hård og lang omgang. 

Anmeld Citér

10. januar 2020

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg har også hostet siden november, det er bare så træls.

Anmeld Citér

10. januar 2020

CBbaby

Gæsten1984 skriver:

Måske du har fået kighoste, som rigtig mange danskere har været ramt af. 

Jeg fik en forkølelse i start oktober som aldrig sluttede, pt kæmper jeg med lungebetændelse og astma, så det har været en mega hård og lang omgang. 

Jeg har præcis det samme! Startede også i oktober. Fik lungebetændelse og (ifølge lægen) astma. Jeg har stadig slim og meget lidt hoste... 

Og jeg er bestemt ikke den eneste i min omgangskreds. 

Anmeld Citér

10. januar 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
CBbaby skriver:

Jeg har præcis det samme! Startede også i oktober. Fik lungebetændelse og (ifølge lægen) astma. Jeg har stadig slim og meget lidt hoste... 

Og jeg er bestemt ikke den eneste i min omgangskreds. 

Dejligt at hører din historie. Fik du inhalatorer? Hverken den forbyggende eller anfalds inhalatoren hjalp på luften her, og så begyndte mit infektionstal bare at stige, så jeg endte med at få to forskellige penicillin præparater for lungebetændelse. Har stadig sindsygt ondt i lungerne og hoster voldsomt endnu 

Anmeld Citér

10. januar 2020

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Jeg har også hostet siden november, det er bare så træls.

Ja det er bare så trælst at det skal være så svært at komme af med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.