Græder voldsomt i 30 min inden aftenssøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. januar 2020

ria1989

Hej min datter på 15 måneder græder voldsomt hver gang hun skal sove til nat. Det er konsekvent hver gang. Sådan har det ikke altid været, men de seneste knap 10 dage har det været sådan hver nat... Det er super frustrerende.
Hun kan uden problemer sove om formiddagen og eftermiddagen.

Hun er sund, rask, frisk og meget glad om dagen og spiser godt. Når hun så endelig får sin natlur, så varer den typisk i 5-7 timer, hvilket for os er laaang tid i streg...

Har andre oplevet lignende? Og har de nogle gode råd i så fald?

Soverutinen er den samme som altid, så den er der ikke ændret på. Hun får de samme antal timer formiddagslur som før og der er altså intet, der tyder på ændringer i hendes hverdagsrutiner.

Hun får bryst - som altid - inden godnathistorie, børstning af tænder mm og så spiser hun godt om aftenen.

Der er altså ikke noget at brokke sig over (og derfor kan man måske godt lyde lidt som en der piver), men hvorfor ikke forsøge at gøre de ting, der kan forbedres bedre? Det er hårdt at se hende græde hver nat.

Mvh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2020

Tinstin

Faktisk gjorde min søn præcis det samme, da han var 15 måneder. Jeg tænkte, at det var fordi han var ved at starte i dagpleje...

Måske hører det alderen til? Han har i hvert fald haft sådan nogle perioder, hvor han græd enten ved putning eller om natten. Det går altid over igen, men er meget hårdt, når det står på. Det er nok bare med at holde fast i rutinen og så ellers bare trøste. Sådan kom vi igennem...

Anmeld Citér

12. januar 2020

ria1989

Tinstin, tak for svar!

Af en eller anden årsag, så er det gået over igen. Det har muligvis hjulpet af skrive det herinde
Nu håber vi, det fortsætter for det er noget voldsommere end det almindelige græderi

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.