Er der en chance for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2020

Anonym trådstarter

Har brug for lidt input.
Havde positiv ÆL d. 18/12-19 om aftenen, så hoppede selvfølgelig på manden lige efter 

Jeg har egentlig testdag imorgen (på dag 34), men har testet lidt for sjov de sidste par dage, hvor g-testen har været negativ. Igår var testen negativ med en meget, meget svag streg.

Da jeg kom hjem fra arbejde idag, prøvede jeg for sjov skyld at tage en ægløsningstest (der var én tilbage i pakken, så tænkte hvorfor ikke? 

Jeg vågnede op, da jeg så at der rigtig hurtigt dukkede to streger (med farve i) op på testen. Kan det være at jeg er gravid, siden at den er positiv? Har meget svært ved at stole på min krop, fordi jeg for et par måneder siden var gravid men hvor den lille var gået til 

Tester selvfølgelig igen, med en rigtig g-test

Hvad siger I? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Hvordan så ÆL-testen ud? Altså var der bare farve i tekststregen, eller var den kraftigere end kontrolstregen?

Anmeld Citér

7. januar 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Hvordan så ÆL-testen ud? Altså var der bare farve i tekststregen, eller var den kraftigere end kontrolstregen?

Altså den test jeg tog i eftermiddags? Der var farve i, men ikke lige så skarp som kontrolstregen. 

Anmeld Citér

7. januar 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Altså den test jeg tog i eftermiddags? Der var farve i, men ikke lige så skarp som kontrolstregen. 

Og det var en ægløsningstest? For så er den ikke positiv.. 

Mange kan få to streger frem i perioder eller gennem hele cyklussen.. Så den er negativ

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.