Børne-loppen/torvet Odense erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2020

Baby17

Hvilke erfaringer har i med at leje en stand hos børneloppen eller børnetorvet, når man ikke har særlig meget mærketøj men mest af h&m, name it osv. 

Er det salg i det? Kan det svare sig? 

Vi er ved at drukne i baby og børnetøj herhjemme og jeg overvejer at leje en stand. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2020

Christabelle

Jeg har solgt virkelig meget ikke-mærketøj i Børneloppen Slagelse. Jeg satte det så også virkelig billigt. 5-10-15 kr pr del (ville ikke selv give mere for det). Det dyreste jeg havde var et sæt med bluse og bukser fra NameIt til 30 kr.

Men jeg tænker at man skal have meget tøj (eller andre ting) for at det kan betale sig, når det er til de priser jeg havde en del legetøj også, samt en cykel i stortingsafd. Solgte for omkring 3500 på 6 uger. Det er ikke nær så meget som man ser andre sælger for, men jeg var fint tilfreds, mine priser taget i betragtning  

Anmeld Citér

7. januar 2020

Øboen

Hvis det er i pæn stand og prisen er fair, så ja. Jeg køber selvfølgelig gerne både dyre mærker og fx H&M, bare tingene er pæne, så betyder mærket ikke alverden - bare man ikke tror at man kan få en 50`er for en bluse fra H&M. 

Jeg synes helt klart at standen af tøjet er det vigtigste, der er desværre alt for mange som har tøj med huller og pletter til salg, eller tøj så fnuldret at det burde være røget direkte til genbrug. Alt kan ikke sælges og det ødelægger helhedsindtrykket af ens stand hvis man hænger en masse slidt op. 

Anmeld Citér

7. januar 2020

Anonym

Meget enig. Jeg er storforbruger af børneloppen flere steder i landet og andre lignende koncepter. 

Jeg har købt en del name-it og HM. Men det skal være fair priser og ordentlige varer. 

Har set prisen 550kr for en ver de terre flyverdragt hvor der var et stor hul på knæet og den var møgbeskidt med mudder der smittede af. 

For H&M max 20kr

Name-it 30kr 

Mar Mar og pomp-de-Lux os sådan max 40-50kr alt efter stand. 

Det er tydeligt at se, at hvis tøjet og standen holdes pæn, og priserne er fair. Så bliver alt faktisk solgt. 

Anmeld Citér

9. januar 2020

BabyBI

Jeg er kæmpe fan af LINK SLETTET AF MODERATOR  De gør det mega godt, og så er pigerne deroppe også super søde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.