Køre 2 børn ind samtidig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2020

Anonym trådstarter

Her til marts skal jeg køre begge mine sønner ind samtidig - den ene skal i dagpleje, den anden skal fra dagpleje i børnehave.
Jeg skal selv stå for det hele, da faren arbejder.

Har I nogle gode råd og erfaringer?

Jeg kan virkelig ikke overskue at skulle stå for det, men det er der ikke noget at gøre ved.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2020

Anonym

Den lille skal vel begynde indkøring en uges tid før du forventer han skal være der fuld tid. Hvis det er samme sted som den store er nu, er det nemt at vænne ham til at komme med når der hentes og blive en times tid - evt gå lidt væk mens han leger. 

Min datter var indkørt på 1-2 dage i børnehaven, hun havde været der på besøg med dagplejen nogle gange + vi var også selv forbi en times tid af 3 omgange 1-2 uger inden hun startede. Du kunne evt tage på besøg i børnehaven med den store, mens den lille prøver dagplejen i et par timer. 

Anmeld Citér

7. januar 2020

Hjemmegaaende

Jeg startede med at køre den store ind (det tog få dage og tog bare den lille med) og så bagefter den lille

Anmeld Citér

8. januar 2020

Anonym

Jeg vil anbefale at du afleverer ham 1.  Og så se om han skal prøve at være der 1 Time eller hvad i finder ud af det med pædagogen. 

Vores pige var 1 dag 1 Time der over og dagen efter var hun kører ind. Dog havde far fri til at det skulle være 9 til 13.30. 

Ved slet ikke hvordan din stor dreng er. 

Hvis du ikke gør det nu. Skal du til at tag din lille dreng med når du afleverer den stor ved dp og igen når du henter din stor. Sådan du præsentere ham for omgivelserne ved dp.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.