Hej Alle,
Åhh jeg har brug for lidt ægteskabelig/forholds råd…
Min mand kom hjem i går og sagde han måtte aflyse en tur han havde inviteret mig på til København (vi skulle afsted med med 4 vennepar) fordi han havde aftalt med 4 kollegaer de skulle til Tyskland i stedet for. Vi havde aftalt Aalborg turen i en månedstid siden hvor vi skulle til en stor fest med middag og der var arrangeret transport. Vi havde snakket en del om turen og flere af mine veninder skal også med sammen deres mænd og jeg havde arrangeret pasning med børn. Det viser sig, at han skal med 4 venner til en kæmpe fest i Tyskland hvor de så skal være hele natten…
Hvordan havde I reageret på dette?
Derudover har vi haft lidt ting på det sidste, fx nytårsaften viser min mand et billede af en ”kammerat” fra en fest (som jeg aldrig har hørt ham omtale før og vi har været gift i 4 år) og så siger jeg, ”ej ham der har været sammen med en af mine veninder for 6-7 år siden, han var ikke særlig sød overfor hende og dengang de sås, der brændte han hende hele tiden af og droppede hende på en ikke så sød måde” og jeg fortalte min veninde var blevet ret såret og han virkede som lidt af en player. Min veninde som også var med til nytår (og den eneste ved bordet) fortalte at hendes veninde også havde brændt nallerne på ham og han havde droppet hende på nøjagtig samme måde. Min mand blev SÅ sur på mig, at han ikke snakkede med mig resten af aftenen (dette var kl. 22) og vi var værter til nytår og folk tog først hjem kl. 3:30. Jeg prøvede flere gange at tale med ham, men han flippede ud og sagde jeg ALDRIG skulle svine hans venner til…. Og helt seriøst, min mand og jeg taler normalt om alting. Jeg blev helt paf. Så vi talte slet ikke sammen fra kl. 22 og der var SÅ dårlig stemning, han gik ud og fejede krudt midt under festen og var slet ikke deltagende og gad ikke sidde i samme rum som mig…
I lørdags da vi var sammen seksuelt sagde han bagefter, at det var godt, men når jeg havde fået et glas vin, så blev jeg alt for dominerende og det brød han sig ikke om… men ellers var det godt nok.
What?!
Jeg ved seriøst ikke hvad der sker… jeg kan slet ikke kende min mand, sådan har vores ægteskab aldrig været, alt har altid været så godt og god kommunikation. Hvad tænker I?
Jeg var SÅ ked af det i går, det hele kulminerede bare og jeg græd flere timer…
Anmeld
Citér