Søvn problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. januar

Anonym trådstarter

Hej

har en 9-årig som alle dage har været svær at blive puttet. I perioder går det OK men så kommer der lange perioder hvor der går skidt. En ellers velfungerende, ansvarsfuld og dygtig 9–årig. Det er kun når der skal puttes at det hele går i ged. Vi har rutiner med rutiner på. Prøvet med f.eks. at, sidde derinde , høre stille musik, forslået at sove på en madras inde ved os, sove med søskende, ingen skærmtid, ingen vilde ting inden sengetid. Og det går godt i en periode også går det skidt igen. Så er det som om virkningen aftager. Vi snakker og spørger hvad barnet gerne vil og selv tænker. Men det kan ikke sætte ord på hvorfor det ikke selv kan falde i søvn. Tænker om det måske kan være angst for at falde i søvn? vores andet barn falder altid i søvn efter to minutter. Der har der aldrig været problemer.

er der nogen der har prøvet det sammen men hvor det bare er gået over af sig selv når man har nærmet sig teenageårene ?

eller har I et godt tip?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar

Tip!

Profilbillede for Tip!
Altid med dig min skat

Vi har gode erfaringer med søvn meditation.. 

Emilie Jakobsens App med Tjugga er rigtig god. 

Meditation for alle, fra nyfødte og voksne. 

Der findes intet bedre end min familie 

Anmeld Citér

6. januar

Skouboe

Profilbillede for Skouboe

Dyb ro meditationer fra YouTube (husk at slå auto play fra) og ellers læser mine unger i et blad eller en Jumbobog 

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.