Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2020

Anonym trådstarter

Kære læsere,

Jeg ved godt, at jeg bare bør afvente og se, at jeg får min menstruation inden for de næste par dage, men jeg er så nysgerrig på, hvad jeres oplevelser i starten af jeres graviditet var. Hvad mærkede I? 
jeg personligt har lige nu rigtigt meget kvalme - noget jeg aldrig døjer med kort tid inden min menstruation ankommer. Jeg har menstruationslignende smerter - men voldsommere end normalt - men sammenlagt med kvalmen og ømme bryster, så tror jeg, at der er sandsynlighed for at jeg er gravid. Omvendt kan det også bare være, at min krop snyder mit hoved, da jeg inderligt ønsker denne graviditet. Der er ikke noget, jeg hellere vil. 

hvad er jeres oplevelser i starten af graviditet? Hvilke symptomer havde i? 

mvh en håbefuld spørger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Kære læsere,

Jeg ved godt, at jeg bare bør afvente og se, at jeg får min menstruation inden for de næste par dage, men jeg er så nysgerrig på, hvad jeres oplevelser i starten af jeres graviditet var. Hvad mærkede I? 
jeg personligt har lige nu rigtigt meget kvalme - noget jeg aldrig døjer med kort tid inden min menstruation ankommer. Jeg har menstruationslignende smerter - men voldsommere end normalt - men sammenlagt med kvalmen og ømme bryster, så tror jeg, at der er sandsynlighed for at jeg er gravid. Omvendt kan det også bare være, at min krop snyder mit hoved, da jeg inderligt ønsker denne graviditet. Der er ikke noget, jeg hellere vil. 

hvad er jeres oplevelser i starten af graviditet? Hvilke symptomer havde i? 

mvh en håbefuld spørger

Min kvalme er altid først kommet i uge 5-6. Ingen kan svare dig, kun en test. Symptomerne kan være mange af de samme som op til menstruation

Anmeld Citér

4. januar 2020

Birthdaybaby

Jeg har ikke mærket noget udover udebleven menstruation begge gange. 

Anmeld Citér

4. januar 2020

Miti's mama

Jeg får meget ømme bryster et par dage efter undfangelse - og det er det eneste tidspunkt jeg gør det, så det er et sikkert tegn for mig. Men hvis det er første gang kan du ikke regne med noget, hovedet laver spas med dig.

Krydser fingre for det lykkedes 

Anmeld Citér

4. januar 2020

M O R til J Vega

Kvalmen kommer pga hcg stigningen - dvs. har du kvalme pga graviditet, vil testen være positiv. 

mine tidelige tegn (3+) har været ømme bryster og jag, hvis jeg rejste mig for hurtig, hostede ell. Lign. 

hvad siger g testen? 

Anmeld Citér

5. januar 2020

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Kvalmen kommer pga hcg stigningen - dvs. har du kvalme pga graviditet, vil testen være positiv. 

mine tidelige tegn (3+) har været ømme bryster og jag, hvis jeg rejste mig for hurtig, hostede ell. Lign. 

hvad siger g testen? 

Jeg tog en af de der tidlige graviditetstest d. 31, men den var negativ. 
Min menstruation forventes at komme i morgen, og jeg har blødt ganske lidt mørkt blod i morges. 
Er håbet mon ude? Jeg har fortsat kvalme, men mindre end de sidste par dage. Jeg synes at have læst, at man som gravid godt kan bløde lidt, hvor ens menstruation skulle komme. 

hilsen den utålmodige men dog stadig håbefulde spørger

Anmeld Citér

5. januar 2020

M O R til J Vega

Jeg tog en af de der tidlige graviditetstest d. 31, men den var negativ. 
Min menstruation forventes at komme i morgen, og jeg har blødt ganske lidt mørkt blod i morges. 
Er håbet mon ude? Jeg har fortsat kvalme, men mindre end de sidste par dage. Jeg synes at have læst, at man som gravid godt kan bløde lidt, hvor ens menstruation skulle komme. 

hilsen den utålmodige men dog stadig håbefulde spørger

Jeg ville helt klart tage en ny test, den burde være positiv nu, hvis du er gravid.

d. 31 har du kun været 3+1 med forventet menstruation imorgen, så det kan være lige tidligt nok.

personligt har jeg mørkt brunt udflåd/blød ca små 24 timer før min menstruation kommer, men det ikke sikkert det er tilfældet for dig. 

og det er korrekt, nogle kvinder pletbløder eller har lidt blodigt udflåd hvor man “normalt” ville have menstruation. 

Anmeld Citér

5. januar 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Du kan sagtens være gravid. Også selvom du begynder at bløde

En blødning behøver ikke at betyde at man aborterer, men det kan også være en bio du har nået at fange. 

Anmeld Citér

7. januar 2020

Anonym

Hey  har du så testet igen? Jeg sidder nemlig i samme situation...

Anmeld Citér

7. januar 2020

Anonym

M O R til J Vega skriver:

hvad siger g testen? 

I starten kommer kvalme pga det høje progeateron niveau, og ikke pga hcg. 

Her kom kvalmen i 3+4,hvor mit hcg begge gange har været på 100 ish. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.