Er institution forud eller bagudbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg har meldt min søn ud af SFO og fået bekræftelse herpå d. 18. november 2019. Kan nu se at der er trukket penge her i januar, og i meddelelsen står der betaling for januar. Men der er en måneds opsigelse plus løbende måned, og derfor burde jeg vel ikke betale i januar? Med mindre der er fejl i teksten, og institutionen er baugudbetalt, så det egentlig er december jeg har betalt for? Nogen der ved det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar

Smil

Profilbillede for Smil
Matsør skriver:

Jeg har meldt min søn ud af SFO og fået bekræftelse herpå d. 18. november 2019. Kan nu se at der er trukket penge her i januar, og i meddelelsen står der betaling for januar. Men der er en måneds opsigelse plus løbende måned, og derfor burde jeg vel ikke betale i januar? Med mindre der er fejl i teksten, og institutionen er baugudbetalt, så det egentlig er december jeg har betalt for? Nogen der ved det?

Ved ikke om det er forskelligt fra kommune til kommune, men i Odense skal du senest sige op den 15. i måneden.. Så tror det han være det 

Anmeld Citér

4. januar

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Det er bagudbetalt, er det i hvert fald i odense 

Anmeld Citér

4. januar

Missyou

Profilbillede for Missyou

I Faaborg Midtfyn betaler vi forud ☺️

Anmeld Citér

4. januar

Lomm

Profilbillede for Lomm

Når de skriver januar, så er det vel januar. Så deres bogholder har glemt at stoppe trækningen. Du skal selv gå på Netbank og få betalingen tilbage (klik dig lidt rundt indtil du finder ud af hvor).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.