Spontan abort forsinker vores ønske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2020

Anonym trådstarter

Jeg blev gravid stort set den dag vi begyndte at prøve, men jeg mistede omkring uge 6. Jeg blødte i fem dage og så aftog det, og ti dage senere blødte jeg igen i cirka fem dage som en menstruation. Nu er det mere end tre uger siden jeg blødte sidst, og jeg har endnu ikke fået bare en svag nr. 2 streg på en ægløsningstest. Den er helt blank foruden kontrolstregen. Det er så frustrende, fordi jeg føler den spontane abort forsinker hele vores ønske og vores “plan”. 
Hvornår blev I gravide efter spontan abort? Eller hvordan var jeres cyklus efter aborten?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2020

Anonym

hvor jeg dog bare føler med dig  jeg har det på præcis samme måde, og det føles SÅ surt at bruge cyklusser på noget, som “alligevel ikke blev til noget” for i mellemtiden kunne man jo have forsøgt flere gange.... sådan har jeg det ihvertfald.!

jeg mistede første gang i maj, det var i uge 7, så det var forholdsvist tidligt, der gik jeg mens præcis 40 dage efter og efterfølgende cyklus var ligeledes 40 dage hvorefter den i juli fandt tilbage til sig selv og jeg blev gravid igen i august, desværre mistede jeg ved en MA i uge 12 i slut oktober, så jeg fik en medicinsk abort og venter stadig på første mens 

Det er SÅ frustrerende, men der er desværre ikke andet at gøre, end at væbne sig med tålmodighed, der kan godt gå længe før ens krop er normalt igen, den har jo trods alt været gravid.. men ja, svar på dit spørgsmål: der gik 2 måneder før normal mens og 4 mdr før graviditet, men den blev desværre heller ikke til noget.. 

rigtig meget held og lykke, du må lade tiden arbejde for dig!! 

Anmeld Citér

3. januar 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg blev gravid stort set den dag vi begyndte at prøve, men jeg mistede omkring uge 6. Jeg blødte i fem dage og så aftog det, og ti dage senere blødte jeg igen i cirka fem dage som en menstruation. Nu er det mere end tre uger siden jeg blødte sidst, og jeg har endnu ikke fået bare en svag nr. 2 streg på en ægløsningstest. Den er helt blank foruden kontrolstregen. Det er så frustrende, fordi jeg føler den spontane abort forsinker hele vores ønske og vores “plan”. 
Hvornår blev I gravide efter spontan abort? Eller hvordan var jeres cyklus efter aborten?

Her gik der et helt år

nu er jeg 5+5

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.