Jeg er nu 7 uger henne med vores tredje barn. Det var ikke planlagt men vi har valgt at det skal være.
Men men men, jeg kæmper med generaliseret-angst, det er dog meget bedre idag end for år tilbage. Desværre er der nogle steder min angst stadigvæk dominere mere end det hensigtsmæssigt, bl.a. Vægte, læger og mange mennesker er triggere for panikangst og angst helt generelt.
Jeg har lægetid imorgen (første kontrol, hvor jeg skal have urinprøve med) men puha jeg er allerede ved at gå fuldstændig i panik. Jeg kan simpelthen ikke bare tanken om at skulle derop er så skræmmende og ydermere vil de jo nok forvente jeg skal vejes.
Jeg ved godt det lyder fjollet men det er virkelig alvorligt ment, jeg kan næsten ikke overksue det. Nu kender min læge heldigvis til min historik, så håber på lidt forståelse. Dog har jeg tænkt mig at holde stejlt på at jeg IKKE skal vejes, som i slet ikke. (det har heller ikke hjulpet at jeg tog meget på efter anden graviditet.)
Åh jeg ville så gerne bare være glad og glæde mig med min mand til vores næste barn, men puha det med lægebesøgene gør det svært.
Findes der nogen form for beroligende man kan købe i håndkøb jeg kan tage inden jeg skal derop i morgen? Altså som jeg må tage på trods af graviditeten?
Hilsen en bekymret mor.
Anmeld
Citér