Gravid endelig, men dårlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. december 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Godt nytår alle sammen

Jeg er endelig gravid igen. For et år siden mistede vi, nu er jeg 5+2. 
Men juleaften startede kvalmen og madleden. Det er så slemt! 
Jeg har måtte sige det til mine nærmeste kolleger, da det er så åbenlyst at jeg er underlagt kvalmen. 
Med min datter havde jeg ingen symptomer undtagen ømme bryster, så kvalmen er helt ny for mig. 
Hvordan kommer man igennem det uden at hele ens omgangskreds/familie opdager det? 

Mine erfarne kolleger har allerede givet mig en masse råd og vejledning i hvad virkede for dem, og åbenbart skulle det så også virke for mig... Men nej, for det første har jeg slet ikke lyst til Mariekiks, for det andet er det ofte når jeg har spist og ikke før et måltid kvalmen sætter ind. 
Samtidig er jeg så træt og har ikke overskud til at “lade som om” at alt er fint. 
Jeg har en drøm om at min datter skal have en bluse på hvor der står “jeg skal være storesøster”  og at vi annoncerer det på den måde. Men det ender måske med at alle ved det inden. 
Hvad gjorde I andre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2020

Miti's mama

Små måltider, ofte. Simple ting som er uden ret meget smag, e.g. kiks, ris, brød, agurk, mv.

Og hvis folk finder ud af det før, så er det ikke verdens undergang 

Anmeld Citér

1. januar 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Miti's mama skriver:

Små måltider, ofte. Simple ting som er uden ret meget smag, e.g. kiks, ris, brød, agurk, mv.

Og hvis folk finder ud af det før, så er det ikke verdens undergang 

Tak for svar

Jeg må nok forsøge mig med små hyppige måltider

og nej, det er selvfølgelig ikke verdens undergang. Jeg vil bare helst ikke have at hvis jeg mister igen, at alle, og især min datter, ved det.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.