Hvordan føltes jeres abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. december 2019

Anonym trådstarter

Ja, som spørgsmålet lyder:

Hvordan føltes/ var jeres abort? Og hvor langt var I henne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2019

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hej 

Jeg havde en spontan abort i slutningen af 2015.

Jeg var til en tidlig scanning i uge 7, hvor der ikke var hjerteblink og jordemoderen mente at jeg enten var kortere henne eller at den var gået til grunde.

Ugen efter fik jeg taget en blodprøve ved Lagen med nogle dages mellemrum, hvor hcg var faldende. 

Kort efter begyndte min krop heldigvis selv at udstøde det. Jeg fik meget kraftige menstruationssmerter og blødte meget kraftig. 

Det varede lidt over en uge, og så var det overstået. Jeg blev fyldt indtil mit hcg var på nul. 

Er det fordi du har en mistanke om, at du er ved at abortere? ❤️

Anmeld Citér

29. december 2019

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores små prinsesser <3 skriver:

Hej 

Jeg havde en spontan abort i slutningen af 2015.

Jeg var til en tidlig scanning i uge 7, hvor der ikke var hjerteblink og jordemoderen mente at jeg enten var kortere henne eller at den var gået til grunde.

Ugen efter fik jeg taget en blodprøve ved Lagen med nogle dages mellemrum, hvor hcg var faldende. 

Kort efter begyndte min krop heldigvis selv at udstøde det. Jeg fik meget kraftige menstruationssmerter og blødte meget kraftig. 

Det varede lidt over en uge, og så var det overstået. Jeg blev fyldt indtil mit hcg var på nul. 

Er det fordi du har en mistanke om, at du er ved at abortere? ❤️

Hej,

Tak for dit svar. Er dog ked af, at du kender til det <3

Jeg har det som om at mine symptomer over den sidste uge er ved at gå i sig selv igen. Mindre ømme brystvorter, mindre murren osv. For en uge siden havde jeg brunt udflåd med et par dages mellemrum, men det passede meget godt med, at vi havde sex dagen inden. Det er dog helt stoppet igen.

Jeg er i dag 5+1 og går næsten og håber på fx kvalme, for at blive mere rolig.

Anmeld Citér

29. december 2019

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Godt nok ikke SA, men fik en medicinsk abort i okt i uge 10 (dog var baby størrelse mæssigt uge 8) hjertet var gået i stå

med vores datter (fra 2017) var jeg møg dårlig, kvalme og opkast fra uge 4. Et af de første tegn var alt lugtede voldsom, slik, mad, køleskab osv alt lugtede. Derudover var jeg meget tissetrænge hele tiden og mine bryster ømme og voksede fra start.

med MA’en var mine bryster ømme og voksede fra start, og det ved det  faktisk ingen symptomer.

nu skal jeg snart teste igen (3+1) havde første ÆL efter MA’en for 8 dage siden.
Mine bryster er ømme og vokset meget. Jeg kan lugte alt meget tydeligt, ligesom med min datter. Så håber den er der 

Anmeld Citér

30. december 2019

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hej,

Tak for dit svar. Er dog ked af, at du kender til det <3

Jeg har det som om at mine symptomer over den sidste uge er ved at gå i sig selv igen. Mindre ømme brystvorter, mindre murren osv. For en uge siden havde jeg brunt udflåd med et par dages mellemrum, men det passede meget godt med, at vi havde sex dagen inden. Det er dog helt stoppet igen.

Jeg er i dag 5+1 og går næsten og håber på fx kvalme, for at blive mere rolig.

Symptomerne er ikke et bevis for eller imod om en graviditet er ved at gå til grunde. 

Så længe du ikke bløder frisk blod eller har store smerter ville jeg ikke være bekymret. ❤️

Nyd du graviditeten. Du kan evt tage til en tidlig scanning, hvis det gør dig mere tryg. Men igen det er kun et øjebliksbillede. ❤️

Hele og lykke med det hele.  

Anmeld Citér

30. december 2019

Ayasmor

Havde en SA i 8. Uge. Havde hele tiden fornemmelsen for, at noget var galt,  uden at kunne sige hvad det var. Jeg har aldrig haft de store symptomer på tidlig graviditet, udover positiv test, hvilket også var tilfældet her.

Begyndte at bløde meget kraftigt med kraftige smerter l den ene side. Blev scannet på sygehuset, pga. Smerter i den ene side, som viste, at fosteret var gået til nærmest inden det var begyndt at udvikle sig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.