Overleve kvalmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. december 2019

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg er gravid 6+0 og har den eneste uge været enormt påvirket af kvalme og ondt i maven. Men kvalmen tager livet af mig. Jeg kan ingen ting, hvilket er svært med en på 4 år og en eksamen om en uge 

min læge var ikke til meget hjælp. 

Jeg bruger seabands og nogle homopatiske dråber - begge hjælper sikkert lidt. Men langt dea nok. 

Hvad kan jeg gøre? Overlever ikke 1,5 måneds mere sådan her! 

Hvad kan jeg købe eller spørger min læge om? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg er gravid 6+0 og har den eneste uge været enormt påvirket af kvalme og ondt i maven. Men kvalmen tager livet af mig. Jeg kan ingen ting, hvilket er svært med en på 4 år og en eksamen om en uge 

Jeg bruger seabands og nogle homopatiske dråber - begge hjælper sikkert lidt. Men langt dea nok. 

Jeg har også døjet MEGET med kvalme, også ovenikøbet med nyt arbejde  

Det der har virket for mig -når der overhovedet var noget der virkede var, sukker holdige drikke ligeså snart jeg vågnede, især iveren var godt...lette måltider...spiste næsten kun frugt og grønt de første 10 uger derudover spiste jeg kun lige det jeg havde lyst til og drak en masse vand Min største redning var mintpastiller (står på en af de der hjemmesider ala netdoktor), de kunne virkelig styre kvalmen til et absolut minimum, så dem havde jeg i alle jakkelommer, tasker osv  

Det lykkes mig aldrig at vinde over kvalmen, men jeg kunne med ovenstående kontrollere det, så det var til at hilde ud  

Heldigvis vender det lige pludselig, for mig skete det næsten over natten  

Held og lykke! Og mange gange tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

29. december 2019

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar
Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg levede af kakaomælk de første mange uger! Det første jeg indtog om morgenen - lige sådan en lille brik og så var jeg nogenlunde tilpas og kunne bedre overskue mad senere. Den fylder lidt i maven men uden der alligevel kommer noget særligt ned. Man kan vidt også spise en kiks/knækbrød inden man står op om morgenen, altså den står på natbordet.

Go bedring

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.