Hjemmesko til baby der kravler og står op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.745 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2019

Jixy

Profilbillede for Jixy

Hej alle

Jeg er lidt i vildrede med hensyn til hjemmesko. Min datter kravler og derudover stiller hun sig op ved al ting, og går en smule. Så jeg synes hun skal have nogle hjemmesko med en ordentlig skridsikker bund. Der har jeg kigget på Bisgaard Baby Wool. Men jeg er i tvivl om hælen er for stiv og træls for hende når hun kravler, nogen der har erfaring med dette?

eller kender til andre varme hjemmesko de kan anbefale med en skridsikker bund?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej jeg er pædagog i vuggestuen 

Og synes de bedste for helt små er 

Bundgaard Prewalker Velcro sko til børn,

Dem synes jeg også man kan bruge som sko i lang tid. Hvis man ønsker det 

Eller 

Bisgaard sutsko
Model: 12301999 HOME SHOE - Velcro og i læder

Dem i uld er Velcro desværre ikke god. Min erfaring fra vuggestuen. 4 ud af 26 af vores børn havde dem sidste år. Du visser på billede og der gik hul ved stor tånegle. Forældrene fik nye sko efter klage. Men efter 14 dage sket det sammen igen. 

Og som sidst skinsko Bunden er lavet i ruskind og hjælper barnet til at stå fast. Elastik i siderne, gøre det let at få skoen af og på, og at den sidder godt fast på foden. MEGET gerne dem fra Føtex eller Kvickly. elastik er bedst i dem. Tror mig ��eneste minus ved dem er at barnet kommer til at ha det svært ved at selv at tag dem på og af. Når de skal være selvstændig

Anmeld Citér

27. december 2019

Soonmom

Så længe hun ikke går, vil jeg gå efter noget så tæt på en strømpe så muligt.

Vi brugte de billige fra melton, da vi havde kravlebørn, de er gode bløde

Anmeld Citér

28. december 2019

Jixy

Profilbillede for Jixy
libramarie12 skriver:

Hej jeg er pædagog i vuggestuen 

Og synes de bedste for helt små er 

Bundgaard Prewalker Velcro sko til børn,

Dem synes jeg også man kan bruge som sko i lang tid. Hvis man ønsker det 

Eller 

Bisgaard sutsko
Model: 12301999 HOME SHOE - Velcro og i læder

Dem i uld er Velcro desværre ikke god. Min erfaring fra vuggestuen. 4 ud af 26 af vores børn havde dem sidste år. Du visser på billede og der gik hul ved stor tånegle. Forældrene fik nye sko efter klage. Men efter 14 dage sket det sammen igen. 

Og som sidst skinsko Bunden er lavet i ruskind og hjælper barnet til at stå fast. Elastik i siderne, gøre det let at få skoen af og på, og at den sidder godt fast på foden. MEGET gerne dem fra Føtex eller Kvickly. elastik er bedst i dem. Tror mig ��eneste minus ved dem er at barnet kommer til at ha det svært ved at selv at tag dem på og af. Når de skal være selvstændig

Mange tak for dit uddybende svar

Jeg vil prøve at kigge på nogle af de andre du nævner. Jeg troede faktisk ikke bund af ruskind var særlig skridsikker, så dem har jeg kigget lidt udenom

Anmeld Citér

28. december 2019

Jixy

Profilbillede for Jixy
Soonmom skriver:

Så længe hun ikke går, vil jeg gå efter noget så tæt på en strømpe så muligt.

Vi brugte de billige fra melton, da vi havde kravlebørn, de er gode bløde

Det er også sådan et par hun har nu, og de er fine til at kravle i. Men fordi hun rejser sig op hele tiden, synes jeg de er for glatte under bunden. Derfor kunne jeg godt tænke mig nogen der står bedre fast, og som stadig ikke er for hårde omkring foden - så de bliver ubehagelige at kravle i.

Anmeld Citér

28. december 2019

Soonmom

Jixy skriver:

Det er også sådan et par hun har nu, og de er fine til at kravle i. Men fordi hun rejser sig op hele tiden, synes jeg de er for glatte under bunden. Derfor kunne jeg godt tænke mig nogen der står bedre fast, og som stadig ikke er for hårde omkring foden - så de bliver ubehagelige at kravle i.

Ok, vi har aldrig haft problemer når de har rejst sig med melton 

Anmeld Citér

28. december 2019

Christabelle

Fløjlsfutter fra melton. De er skridsikre i bunden og bløde som smør. Meget bedre for babyfødder der ikke går rigtigt endnu  

Anmeld Citér

28. december 2019

Jixy

Profilbillede for Jixy
Christabelle skriver:

Fløjlsfutter fra melton. De er skridsikre i bunden og bløde som smør. Meget bedre for babyfødder der ikke går rigtigt endnu  

Se svar længere oppe

Jeg synes næsten ikke de er skridsikre.

Anmeld Citér

29. december 2019

TLO

skridsikre strømper i uld enten fra mp (vores favorit) eller gobabygo  https://www.naturbarn.dk/mp-danmark-skridsikre-uld-sokker-morkegra.htm

Anmeld Citér

29. december 2019

Christabelle

Jixy skriver:

Se svar længere oppe

Jeg synes næsten ikke de er skridsikre.

Ok, sjovt. Mine børn har brugt dem fra de var omkring 6 mdr og har lært at gå med dem på da de var hhv 9 og 10 mdr, men er aldrig gledet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.