Givning af medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
6 svar
5 synes godt om
26. december 2019

Nene

Hej med jer 

Jeg har en frøken på 2 1/2 år som har lungebetændelse.

Vi har fået primve med smag af syntetisk karamel og appelsin

Selvom vi giver hende det inde i kinden så gemmer hun medicinen i halsen og spytter det ud hvilket vil sige vi får ikke særlig meget i hende.  

Nogen der har nogen gode fif? 

Hun er på 6 dagen med medicin og virker ikke umiddelbart helt sig selv endnu og har stadig feber om natten ☹️ 

Tager hende til lægen idag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2019

Camillos

Hmmm jeg har hældt 1 ml af gangen i en smule kakao... Indtil hun har drukket det.... 

Anmeld Citér

26. december 2019

Nene

Camillos skriver:

Hmmm jeg har hældt 1 ml af gangen i en smule kakao... Indtil hun har drukket det.... 

Okay det må vi prøve 

Anmeld Citér

26. december 2019

Camillos

Nene skriver:

Okay det må vi prøve 

Ja bare husk at måle op hvad du putter i kakaoen for hvis ikke hun drikker den så ved du hvad hun ikke har fået 

Anmeld Citér

26. december 2019

xStinepigen

Nene skriver:

Hej med jer 

Jeg har en frøken på 2 1/2 år som har lungebetændelse.

Vi har fået primve med smag af syntetisk karamel og appelsin

Selvom vi giver hende det inde i kinden så gemmer hun medicinen i halsen og spytter det ud hvilket vil sige vi får ikke særlig meget i hende.  

Nogen der har nogen gode fif? 

Hun er på 6 dagen med medicin og virker ikke umiddelbart helt sig selv endnu og har stadig feber om natten ☹️ 

Tager hende til lægen idag 

Plejer med min søn at putte det i danomino yoghurt, sørger for det hele er i dne første ske bid, det smager han ikke 

Anmeld Citér

26. december 2019

K&S

Måske en hård mor her, men hvis du holder hende for næsen efter at medicinen er givet i munden, er hun nødsaget til at synke - det har virket hver gang herhjemme 

Anmeld Citér

26. december 2019

Soonmom

Jeg er nok også med de hård mødre, ned og ligge på ryggen og sprøjt det ind og vent til hun synker, bum færdig og ikke det store projekt. Medicin skal de have og sådan er det bare jo

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.