Hjemme har vi Familie-seng, det vil sige at alle i familien er velkomne, både hele og halve nætter, og vi synes bare det er dejligt at vi også kan dele søvnen med vores børn. Det er rigeligt at de er væk i mange vågne timer i løbet af dagen, så synes vi det ville være trist også at være adskilt fra dem om natten. Hvor længe de skal ligge der,.....tja det vil tiden vise.
Jeg kunne ikke forestille mig at have en 13årige liggende i min seng, men nu er min den ældste også kun 5 år.
Vores børn har altid sovet i vores soveværelse og de har indtil videre selv bedt om at få deres eget værelse da de nåede 2 -2½års alderen, og det har de selvfølgelig fået!!! Så jeg er sikker på at de en dag også bliver trætte af at komme ind til os om natten. Det er jeg slet slet ikke bange for.
-og så er det iøvrigt noget af det bedste der er sket for vores sex-liv at vi har fået små børn der sover i soverværelset. Efter at have kendt i hindanden i over 10 år, trængte vi til at der skulle ske noget nyt, og ikke bare den der, med at nu er klokken blevet mange og nu ligger vi under dynen og så kan vi jo lige have lidt sex. Da der pludsellig lå små børn i soveværelset, så var det jo ikke lige der vi kunne dyrke hinanden, og så galdt det bare om at være kreativ, og hold da op hvor er alting blevet meget sjovere!!! Nu har vi både fået indført den hurtige, med en tur på toilettet når vi er på besøg hos svigerforældren og så den lidt mere sjove med køkkenbordet osv. Vi har simpelthen ikke kedelig sex mere!!! SKØNT!!!! Så for os, har det været super godt at få børn i soveværelset! Derfor har jeg nok meget svært ved at se det som principielt noget negativt og en dårlig vane.
Anmeld