Babyudstyr, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2019

Anonym trådstarter

Hej 

Hvornår begyndte I at købe babyudstyr, barnevogn osv? Altså hvor langt var I henne? 

Er første gangs gravid og jeg synes det er svært at finde ud af 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Hvornår begyndte I at købe babyudstyr, barnevogn osv? Altså hvor langt var I henne? 

Nu fik jeg godt nok alt mit foræret af min storebror efter hans unger.  

hvis havde jeg ikk fået det foræret havde jeg først købt tingene en måned før termin 

Anmeld Citér

25. december 2019

Pb18

Vi begyndte at købe efter misdannelsesscanningen, hvor vi løbende  holdt øje med tilbud mm

Anmeld Citér

25. december 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi begyndte at købe ind for alvor efter misdannelsesscanningen hvor vi fik kønnet at vide. jeg syntes det var lettest når vi kendte kønnet - jeg var ikke interesseret i at alt var i neutrale farver men jeg mener vi havde købt barnevogn før faktisk. Men det var fordi vi fandt vognEN brugt på et tidligt tidspunkt. 

Anmeld Citér

25. december 2019

Christabelle

Fra jeg testede positiv 4+0. Tøj og sådan fra kønsscanningen i uge 14.

Anmeld Citér

25. december 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Begyndte at købe de store ting efter misdannelsesscanningen. Men tror vi var ude at købe de første body’er efter nakkefoldsscanningen 

Anmeld Citér

25. december 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hej 

Vi købte allerede barnevognen da jeg kun var få uger henne. Det var præcis den jeg altid havde drømt om, og jeg vidste at hvis ikke det blev til en baby dén gang, så ville vi prøve igen. 

Denne gang venter vi bestemt til senere. Jeg ved ikke om jeg bliver gravid igen, hvis jeg mister denne gang eller om jeg fortsat bare taber dem. Derfor venter vi i hvert fald til nf, hvis vi når der til. 
ved vi mangler en babyalarm, ammepude, puslepude osv. 

Anmeld Citér

27. december 2019

Miti's mama

Jeg lavede nok en liste da jeg var halvvejs henne over ting vi manglede. Mange ting fik jeg til mit babyshower, resten kom da bygge-rede-trangen tog til i de sidste mdr.

Anmeld Citér

9. januar 2020

Anonym

Jeg startede allerede mine indkøb, da jeg fandt ud af, at jeg var gravid. Købte blandt andet en autostol rimelig tidligt, da det jo godt kan være rimelig dyrt at købe ind til en lille ny  Da jeg fandt ud af, at det var en pige, så begyndte jeg at købe alt andet  Fandt det meste i babysam og min favorit webshop LINK SLETTET AF MODERATOR 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.