Når en far vælger en fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
2 svar
1 synes godt om
25. december 2019

Anonym trådstarter

Ah for Søren det går ondt 

Vi var til en super Akhavet jul, hos svigerfar hvor vi blev totalt ignoreret 

svigerfar arbejde i samme felt som min mand men alligevel snakkede de ikke sammen hele aftenen min mand prøvede med svigerfar lukkede det ned med det samme 

Han snakkede kun men hans nye kones børn selvom han selv har indrømmet han synes de er nogle selvfede sælgere

- Nu kom vi hjem og jeg synes det var en okay jul fordi mit fokus er vores børn 100% jeg har fuldstændig opgivet min svigerfar han har aldrig viste noget som helst intresse i os overhovedet 

Min mand i 30 erne var knust  hvad skal man gøre? 

Jeg har så ondt af min mand 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Ah for Søren det går ondt 

Vi var til en super Akhavet jul, hos svigerfar hvor vi blev totalt ignoreret 

svigerfar arbejde i samme felt som min mand men alligevel snakkede de ikke sammen hele aftenen min mand prøvede med svigerfar lukkede det ned med det samme 

Han snakkede kun men hans nye kones børn selvom han selv har indrømmet han synes de er nogle selvfede sælgere

- Nu kom vi hjem og jeg synes det var en okay jul fordi mit fokus er vores børn 100% jeg har fuldstændig opgivet min svigerfar han har aldrig viste noget som helst intresse i os overhovedet 

Min mand i 30 erne var knust  hvad skal man gøre? 

Jeg har så ondt af min mand 

Din mand skal snakke alt det han vil, om hans følelser omkring det.. Og han skal have lov til at græde, blive sur eller noget.. Og ja du skal bare være en stor støtte for ham (som det også lyder til, at du er).. 

Og så ville jeg nok foreslå min mand at snakke med en psykolog, så han får nogle værktøjer til at håndtere de følelser

Anmeld Citér

25. december 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jul er en svær tid. 

Mit forhold til min mor lyder næsten som din mand til hans far. 

Jeg er 29. Og vi snakket sammen her hjemme om at vi selv vil holde jul og hygge os, næste år. Vi har et barn. 

Som en nævnt. Så lad ham snakke om det. For mig hjælp det at min mand. Var og er på min side. 

Og jeg siger det igen. Mange familier har en svær juleaften da man måske ses med nogle man endelig ikke har lyst til for tradition skyld 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.