Uge 4+3 men stadig kun negative tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. december 2019

Anonym trådstarter

Er der andre der har oplevet først at kunne teste positivt efter 4+3? 

Jeg er 4+3 hvis jeg er gravid, selvom jeg tvivler. Har prøvet forskellige teste..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg er 4+3 hvis jeg er gravid, selvom jeg tvivler. Har prøvet forskellige teste..

4+3 var min test så svagt positiv at det bare lignende en skyggestreg. Jeg vidste den til en veninde som ikke så stregen og sagde negativ. 4+5 var jeg ikke længere i tvivl om at testen var positiv og stregen var tydelig nok. Men det var først 4+5 jeg var sikker. - og nu er jeg 37+5, så den var sørme god nok 

Jeg krydser for at der dukker en streg op på din test!

Anmeld Citér

24. december 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg skulle helt til 5+3 gør jeg fik en svag positiv test. 5+1 var bragende negativ. 

Anmeld Citér

25. december 2019

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

4+3 var min test så svagt positiv at det bare lignende en skyggestreg. Jeg vidste den til en veninde som ikke så stregen og sagde negativ. 4+5 var jeg ikke længere i tvivl om at testen var positiv og stregen var tydelig nok. Men det var først 4+5 jeg var sikker. - og nu er jeg 37+5, så den var sørme god nok 

Jeg krydser for at der dukker en streg op på din test!

Tak, men der er ikke engang en svag streg. Den er virkelig helt negtiv. Det er endda en "hs" test, burde den ikke fange en evtuelt graviditet? 

Anmeld Citér

25. december 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg skulle helt til 5+3 gør jeg fik en svag positiv test. 5+1 var bragende negativ. 

Okay, håber det samme er tilfældet for mig så :-)

Anmeld Citér

25. december 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Okay, håber det samme er tilfældet for mig så :-)

Krydser fingre 

Anmeld Citér

25. december 2019

NF

Jeg står selv i samme situation, jeg er 4+5 men tester bragende negativ, men der er ingen tegn på menstruation, dog har jeg siden lørdag haft murren i maven og let kvalme, dog ikke særlig meget, men har haft meget udflåd (sorry for detaljen ) . Så ved ikke hvad jeg skal gøre, om der overhovedet er en chance for at jeg kan være gravid 

Anmeld Citér

25. december 2019

Anonym trådstarter

NF skriver:

Jeg står selv i samme situation, jeg er 4+5 men tester bragende negativ, men der er ingen tegn på menstruation, dog har jeg siden lørdag haft murren i maven og let kvalme, dog ikke særlig meget, men har haft meget udflåd (sorry for detaljen ) . Så ved ikke hvad jeg skal gøre, om der overhovedet er en chance for at jeg kan være gravid 

Helt samme her! Man vil bare gerne enten have positiv test eller mens, ikke 

Anmeld Citér

25. december 2019

Anonym

Jeg har en veninde der først testede positiv i uge 8, før det var de negative (siger hun) hendes knægt bliver snart 5 år. 
- jeg tror ikke er hak på det. 

jeg har testet positiv 3+1, de to gange jeg har ventet mig.

g teste er så sensitiv idag, at hvis man ikke kan teste med svagt streg omkring menstruation tidspunktet, er min erfaring (også blandt familie og venner) er chance for graviditet meget lille. 

Folk glemmer hurtig at fx. Efter p pille stop og lignede, vil ens cyklus være længer. Og over tænkning på evt graviditet kan udskyde ÆL osv.

prøv at af finde dig med du ikke er gravid, så kommer din menstruation nok snart.

min kommentar vil være, at der er større chance for du ikke er så langt endnu, end graviditet 4+4 med negativ test

Anmeld Citér

25. december 2019

NF

Anonym skriver:

Helt samme her! Man vil bare gerne enten have positiv test eller mens, ikke 

Helt bestemt! Fordi så har man noget at forholde sig til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.