Ville du få børn med en ny?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du få børn med en ny?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.128 visninger
14 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2019

Anonym trådstarter

Hvis I havde 3 børn fra tidligere forhold (1 far), og I faldt pladask for en fyr uden børn. Hvad tror I så, I havde gjort? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvis I havde 3 børn fra tidligere forhold (1 far), og I faldt pladask for en fyr uden børn. Hvad tror I så, I havde gjort? 

Det kommer jo an på hvad manden vil og hvad man selv har overskud til og så selvfølgelig om man selv ønsker et barn til.

Anmeld Citér

23. december 2019

B&J

Profilbillede for B&J
Mod
Smil og du får et smil tilbage

Jeg har stemt blank men kun fordi det er jo i føler for. 
vi har en og to er max for mig 

Anmeld Citér

23. december 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Jeg ville ikke, men det er kun fordi jeg ikke ønsker halvsøskende til mine børn

Kunne sagtens tage et par stykker mere, så ikke pga antallet 

Anmeld Citér

23. december 2019

newusername

Profilbillede for newusername

Jeg ville ikke gide at være en del af en sammenbragt familie,  så nej. 

Jeg har altid gået en stor bue uden om mænd med børn fra tidligere forhold, og jeg ville også tænke "stakkels mand", hvis jeg selv havde tre, og fandt sammen med en med nul. 

Anmeld Citér

23. december 2019

Anonym trådstarter

Manden har det super med mine børn og omvendt, og vil også gerne selv blive far:-) 

Anmeld Citér

24. december 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tror jeg ville tænker mig rigtig godt om. Jeg ville se på min alder, og på hvor gamle mine børn er, hvor længe har jeg været fra min x og hvor længe jeg har været sammen med den nye. 

Jeg ville også ha et krav om, at ha boet sammen i nogle år, at han deltog på lige fod, i opdragelsen af ungerne, deltage i forældre møder og alle sådan nogle normale forældre ting. 

At samarbejde fungerede med x'en og at den nye kæreste og x'en ville ku være i samme rum, uden at det ville blive alt for bøvlet. 

Så jeg tænker, at jeg nok ville ha alt for mange krav og høje forventninger, til at jeg ville orke, at starte forfra. 

Men nu er jeg så også 40 år, har 2 børn på 7 og 11 år, og har været sammen, med min kæreste i 17 år, så måske jeg også bare er blevet lidt for magelige og forvent, med at tingene, ligesom køre, som det "plejer" 

Men hvis i har været samme længe, boet sammen og har en hverdag, der fungere og dine unger er glade for, at I begge er sunde og raske, og føler at overskudet, pladsen og økonomien, er der til det, ser jeg ik noget problem, i at i kaster jeg ud i det. Vh stine 

Anmeld Citér

24. december 2019

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kommer lillesøster

Jeg ville ikke se det som en hindring at få børn med ny mand, hvis det var et ønske hos os begge og der var overskud osv til det. Måske afhængigt af min og hans alder, samt børnenes alder.

Jeg kom selv fra en stor sammenbragt familie. Og har aldrig følt det var underligt at have "halvsøskende". - min fars børn fra tidligere forhold har altid været mine søskende lige så meget som min lillesøster, som både har samme mor og far. Og min stedfars datter er også bare min søster, hendes børn er min nevø og niece osv. 

Og så har jeg selv børn der er "halvsøskende". - den ene fra tidligere forhold, og den anden er lavet med donor. Nu ønsker jeg som udgangspunkt ikke flere børn, men hvis jeg gjorde og mødte en mand der også ønskede det så ville jeg da ikke holde mig tilbage bare.

Anmeld Citér

24. december 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Jeg har stemt blank. for det kommer helt an på min alder, overskud, økonomi, boligsituation, manden osv. 

det er ikke et spørgsmål jeg bare kan give et klart svar på. 

Anmeld Citér

24. december 2019

FruStolpe

Profilbillede for FruStolpe

Jeg kommer fra en familie, hvor min mor blev skilt fra min far så jeg var 2 og jeg havde 2 søstre. 

Hun fandt en ny mand og de fik 2 drenge sammen. 

Og der har altid været forskelsbehandling. Jeg er og har aldrig været tæt med mine brødre. Og jeg bager stadig nag over at min mor lod som ingenting. 

Så nej, jeg ville aldrig få børn med en ny mand. Men jeg tror at det handler rigtig meget om de oplevelser vi har hver i sær og som har formet os som mennesker.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.