Livet gør ondt og føles ulideligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
3 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2019

Anonym trådstarter

Jeg har fået PTSD som følge af min barndom, og jeg går pt til psykolog hver anden uge. Jeg har tit flash backs og mareridt og jeg magter snart ikke mere.. jeg kan ikke lukke øjnene uden at der kører en indre film for mig, jeg overtænker alt og berøring fra min mor føles som tortur. 

Jeg HADER når hun kysser og rører min datter og ALT hvad hun siger og gør, gør mig utryg og vred. 

Juleaften nærmer sig og vi skal bl.a. holde jul med mine forældre - jeg har ikke lyst, jeg har angst pga. det og jeg er allerede i forfærdeligt humør... 

Jeg har lyst til at bryde med dem, men jeg har ikke kræfterne eller overskuddet - og hvad med alt det praktiske i det, som f.eks. familie tam tam? 
De ved intet om min "tilstand" og jeg magter ikke at involvere dem, for min far er ligeglad og min mor ender med at være den der skal trøstes..

Jeg beklager mit ynk, jeg er snart tappet for de sidste kræfter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2019

Anonym

Puha kender det godt - Det bedste du kan gøre er at melde afbud og holde jeres egen jul - sig du er syg det er ikke en løgn jo du har det skidt 

Anmeld Citér

23. december 2019

Carina:-)

Bryd 

Du har det skidt,  fordi du begår overgreb på din psyke hver gang du er sammen med dem.

Og det at du tænker på hvad der så sker med til fx familie tam tam - viser du er vant til at lade dig styre af andres opfattelser og holdning er. 

Skide være med hvad andre tænker , og mener .

Du er blevet syg af grimme oplevelser , og nu drives fu længere og længere ud fordi du begår overgreb på dig selv.

Taler af bitre erfaringer- så bryd ud .

Ta hånd om dig selv.

Gør det du ved er det rigtige , og der er håb for du måske ikke bliver rask,  men ihvertfald ikke dårligere.

Anmeld Citér

25. december 2019

Janet1989

sig fra! 
du SKAL ikke holde jul med dem, det er jo direkte tortur for din psyke! 
Jeg ville nok overveje at tage en LANG pause fra dem, hvis det er sådan du føler med dem .

synd at din datter så nok ikke skal se dem i noget tid, men det kan der vel også findes en løsning på i sidste ende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.