Køresygepille under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.093 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har i dennne uge været ude at køre meget mere end normalt pga arbejdet, tirsdag var jeg i København, torsdag i Ålborg og i morgen skal vi køre til Vestjylland (fra Århus) og jeg der ellers var sluppet for kvalmen bliver simpelthen så modbydeligt køresyg, hvilket jeg ellers aldrig bliver.

Jeg har stadig hovedpine og kvalme siden min togtur i går, og kan næsten ikke udholde at jeg i morgen skal sidde sammenlagt 2,5 time i en bil ud over heden  

Spørgsmålet er - når nu de lovpriste seabands overhovedet ikke virker på mig - må jeg tage en enkelt køresygetablet?

Rosa 13+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Moderator

Kunne forestille mig at det stod på pakken, der står altid noget i stil med frarådes til gravide eller under amning ... Ellers så måske på netdoktor?

Anmeld

22. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hmm... læs på pakken.... der er også nogen typer der består af ingefær, men de har fundet ud af at ingefær i høje doser kunne være skadeligt...

ring til lægen/lægesekretæren/spørg på apoteket :0)

Anmeld

22. oktober 2009

tumle81

Hejsa

For nogle uger siden skulle vi sejle til Færøerne, og jeg bliver let søsyg :-( Derfor undersøgte jeg hvad jeg kunne få, og de havde ingen transportsyge piller som måtte gives til gravide :-( Så tror ikke der er noget at gøre, desværre...

Knus Kathrina 39+2

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

Ihh hvor træls... Så må jeg nok melde afbud i morgen - det lød ellers som en superfed oplevelse

Anmeld

22. oktober 2009

guggle

Jeg har været så syg under denne graviditet med kvalme og opkast.. Og har fået flere forskellige præparater. Til sidst skulle jeg trappes af de stærkere sager og endte på køresyge piller x 3 dagligt. Så jo det kan man godt tage og skader ikke barnet. Men kan afhænge af hvor i din graviditet du er, så ring til lægen og forhør dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.